Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 20.06.2022 תופעה קוסמית קובעת כי כדאי שתקדישו פחות זמן לעצמכם ותחשבו גם על אחרים. ותרו על הרצון לשליטה. צפוי עימות עם בן משפחה שמרגיז אתכם. אתם צריכים להתחזק ולהניח לאחרים לדאוג לעצמם.

גדי דלי

אתם חסרי מנוחה ומתרוצצים בין מקום בילוי אחד לאחר. חיפוש אחר האהבה האידיאלית וחוסר הרצון להתפשר מותירים אתכם מותשים. במצב חולשה זה אתם עלולים להתלהב בקלות ולהיסחף ללא גבולות.

דגים

אתם זוכים במחמאות רבות ונראה שהפרגון מעניק לכם תחושה נפלאה של שייכות וביטחון, כמו גם סלחנות כלפי אלה סביבכם שבאים אליכם בדרישות. יום נפלא מבחינה חברתית, והזדמנות לצאת מהשגרה.

טלה

יש לכם הרבה סיבות להרגיש אופטימיים. נראה שמזלכם מאיר פנים. מתחילת היום זורמות אליכם הצעות מפתיעות. זמן טוב לשיפור הזוגיות. דלתות נפתחות ויש מי שמציע תמיכה, פרגון ואהבה. מצב הרוח מרומם.

שור

אנשים שקרובים אליכם מופתעים מהתפנית שחלה בכם. היכולת ללכת בין הטיפות מסייעת לכם לשמש בתפקיד מגשר ומקשר בין אנשים החלוקים בדעותיהם. אתם מתמודדים היטב עם הקשיים בעבודה.

תאומים

כדאי לכם לנסות להתנתק מכל הרעשים החיצוניים ולהתמקד בפנימיות. יש לכם הרבה אפשרויות והצעות, ועליכם להיות במצב מתאים לקבל החלטות שקולות. קחו את הזמן. עשו את העבודה המוטלת עליכם.

סרטן

אם אתם רוצים להשיג משהו, פצחו ביוזמה פרטית להשגת המטרה. מצד שני, אל תהיו פראיירים. אל תפספסו הזדמנויות לגייס אנשים למיזם שלכם. אל תיתנו לאנשים לנצל את טוב ליבכם ולעשות את כל העבודה.

אריה

התחום הזוגי זוכה לשיעור היום. העיקר הוא שלומדים מכל הזדמנות. חברה טובה מבקשת טובה שאינכם רוצים למלא. אדם שהרשים אתכם מאוד מגלה יותר מדי מידע וגורם לכם לראות אותו באור שונה.

בתולה

צפויים שינויים בתחום הביתי. כמה דברים יצאו מכלל פעולה ואולי תידרשו לקחת יום חופש לטפל בתקלות. הוצאה כספית לא מתוכננת מעיבה על מצב הרוח. חיכוכים צפויים במישור הזוגי על רקע בזבוז כספים.

מאזניים

יום מוצלח, שבו יש לכם מצב רוח טוב ואתם מרגישים מעולה מבחינה פיזית. אתם מצליחים אפילו להשתחרר מההיפוכונד­ריה הקלה שתקפה אתכם לאחרונה, ותצליחו להותיר רושם טוב על אנשים שתפגשו.

עקרב

מישהו שולח לכם מסר שמחמם את הלב. אתם מרגישים מוערכים וזה נותן לכם מוטיבציה להמשיך לפעול. התחום החברתי בפריחה, ונראה שאתם הופכים לאט אבל בטוח למרכז של קבוצת אנשים מעניינת.

קשת

היום אתם חשים כאילו משב רוח רענן פורץ אל תוך חייכם. מישהו חדש מביא אנרגיה חדשה ורעיונות מהפכניים. במקרה של הצעה קונקרטית יש לומר בדיוק את מה שאתם מרגישים. הקציבו לעצמכם תקופת ניסיון.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel