Israel Hayom

גלוך וסלכומןתרכ­תבשבו,קס2:ה2כוליתרשר­תאל מול נבחרת סרביה

- דניאל לוי וליאב נחמני

עצם הגעתה של נבחרת הנוער של ישראל לאליפות אירופה הנערכת בסלובקיה נחש בה כהישג מרשים, אבל אתמול במשחק הפתיחה של יורו 2022 עד גיל ,19 שהשתתפו בו סה"כ שמונה נבחרות, החבורה בכחול לבן נחלה אכזבה קשה כאשר ספגה שער בדקה ה ,93 וסיימה ב 2:2 עם נבחרת סרביה במשחק הראשון בשלב הבתים.

הנבחרת של אופיר חיים הצליחה להשיג מהפך לאחר פיגור מוקדם משער של מרקו לאזטיץ' ,(8) ועמדה בפני ניצחון היסטורי לאחר שערים של גלוך (17) ואחמד סלמן ,(74) אך פספסה כמה הז דמנויות לסגור עניין, וספגה כאמור שער שוויון אכזרי שלוש דקות בתוך זמן הפציעות מהראש של סטפן לקוביץ'.

המשחק הבא יתקיים ביום רביעי מול נבחרת אוסטריה בשעה ,18:30 שעון ישראל. יש לציין כי חמש הנבחרות שיסיימו ראשונות באליפות יקב לו את הכרטיס למונדיאליט­ו שיתקיים ב .2023

מכבי חיפה בעקבות חלוץ

מכבי חיפה ממשיכה בחיפושים אחרי חלוץ זר, כשבלילה שבין שבת לראשון דווח בתקשורת השבדית כי מלך שערי הליגה המקומית, אלכס

נדר ירמייף, מחזיק בהצעה מהאלופה הישראלית.

מדובר בחלוץ גבוה, 1.92 מ', בן ,28 שכבש 10 שערים ב 9 הופעות העונה והוסיף שלושה בישולים. ע"פ אותו דיווח, לירמייף כמה הצעות, כולל מאסיה, בשכר של כמיליון דולר.

מלבד ירמייף, גם חלוץ נבחרת האיטי, פרנצדי פיירו, מחזיק בהצעה מחיפה וכרגע היא הטובה ביותר שיש ברשותו. יחד עם זאת, השחקן ממתין להצעות מליגה בכירה יותר, אם כי הירוקים לא ימתינו לו עוד זמן רב.

נוסף על כך, שחקן זר אחד כבר נחת בישראל לקראת הצטרפות למועדון. מדובר במגן השב די דניאל סונדגרן ,(31) שעבר אתמול בדיקות רפואיות לקראת חתימה על חוזה לשנתיים.

בתוך כך, תהליך חידוש המינויים ייצא היום לדרך למשך כשבועיים, והירוקים צופים שכ 97% מתוכם ימשיכו להחזיק במינוי גם בעו נת ,2022/2023 כשנכון לעכשיו לא יימכרו מי נויים חדשים.

טוטנהאם תערוך אימון פתוח בפ"ת

ב 29 ביולי )שישי( יוכלו אוהדי הכדורגל בי שראל להיות במרחק נגיעה מכוכבי טוטנהאם באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת, לאחר שהמועדון האנגלי אישר לפתוח את האימון שלו לקהל הרחב, יום לפני המשחק מול רומא שייערך בסמי עופר.

 ?? ?? גלוך, אתמול בסלובקיה צילום: ההתאחדות לכדורגל
גלוך, אתמול בסלובקיה צילום: ההתאחדות לכדורגל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel