Israel Hayom

הספוט חוזר אליה

לאחר שכיכבה עם בן זוגה עתי שולברג בריאליטי "זוג מנצח", איגי וקסמן מוציאה היום שיר חדש √ למרות הדימוי הרוקיסטי, היא מצטרפת לז'אנר הפופ הפורח ואומרת: "בשבילי זה מסמל שמחה ואופטימיות"

- ערן סויסה

איגי וקסמן חוזרת: אחרי שכי כבה בריאליטי "זוג מנצח" וכ מעט סיימה שם כמנצחת יחד בן זוגה ואבי ילדיה, עתי שולברג, איגי וקסמן חוזרת לשיר. היום יוצא לרדיו שיר חדש בשם "הספוט עלי", ומי שציפה לשיר רוק בועט יופתע לגלות שיר פופי כיפי וקצבי.

"תמיד הייתי רוק פופ ותמיד אהבו לקטלג אותי כרוקיסטית", היא מספרת. "פופ זה בדם שלי, והרבה שירים שלי הם פופיים. אני אוהבת פאן והתאמתי את עצמי למוזיקה שאני שומעת בעצמי כמו דה וויקנד, דואה ליפה, ועוד. בסופו של דבר חשובים הביט, הנראות, הטקסט וההפקה. כל אלה יחד הופכים שיר לטוב וזה לא משנה באיזה ז'אנר הוא".

בתפיסה שלי את הרבה יותר רוקי סטית מאשר זמרת פופ.

"יכול להיות. יש לי הרבה שירים שהם גיטרות ורוק ואני שלמה גם עם זה. אני רוק פופ וזה פאן, ואם התוצאה טובה - זה לא משנה. אני לא צריכה להתקטלג או להתנצל. אני מאוד אוהבת לשמוע מוזיקה כיפית. זה מחמם את הלב והופך אותך לאופטימית. אני גם אוהבת שירים עצובים כי זה נוגע במקומות אחרים. מו זיקה כמו של להקת 'אבבא' תמיד עובדת ותמיד נרקוד בה. פופ בשבילי מסמל אופ טימיות, בוא נחייך ובוא נפזר נצנצים".

מה דעתך על הפריחה של הז'אנר הזה בארץ?

"אני מאוד אוהבת, וכמה שיותר זמרות זה יותר טוב. אנחנו תמיד במיעוט, ואני תמיד בעד. לכל אחת יש הסטייל שלה והקטע שלה וזה מדהים. יש כמובן את הדור הצעיר יותר, ויש את הזמרות מהדור שלי, ואני חושבת שזו ברכה".

השם של השיר הוא "הספוט עלי", שם מחייב מאוד.

"במקור חשבנו לקרוא לו 'מאיר על', שהוא חלק מהפזמון, אבל חשבנו שזה פחות עדכני ובחרנו את 'הספוט עלי' שגם הוא מתוך השיר וזה באמת מחייב - ואני בעניין של להתחייב".

עברו כמה שנים מאז השיר האחרון שלך, למה את מתעכבת?

"זה משהו שחיכיתי לו כדי למצוא את כל האנשים הנכונים והטובים לדבר, וזה אמנם לקח זמן אבל עכשיו אני כן יכולה להגיד שאני סופר שלמה".

"זוג מנצח" השפיע על יציאת השיר?

"ב'זוג מנצח' הפוקוס היה על עתי ועלי, וכתבתי אותו בזמן שידור העונה, אבל הוא יוצא בזמן שמתאים לו בלי קשר לתוכנית. אולי עכשיו יותר מכי רים אותי, אולי יותר קהל צעיר שהתחבר אלינו ולזוגיות שלנו, וזה עובד לטובתי, אבל אני לא חושבת שזה קשור למוזיקה. אם כבר, יכול להיות שהוא נדחה כי היו הצילומים וגם הקורונה והיה בלתי אפ שרי להתנהל בתוך זה".

מתוכננים לצאת עוד שירים אחרי השיר הזה?

"לגמרי. אני לא מדברת במונחים של אלבומים, אבל אנחנו עושים מוזיקה, והכי חשוב שיתחילו ההופעות. הופעתי מדי פעם, אבל לא הופעתי הרבה זמן כמו שהייתי רוצה ובא לי, כמו שרן דנקר אומר, 'בית משוגעים'".

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel