Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום שלישי - 21.06.2022

גדי

שבתאי השולט בכם מוותר על רצינותו האופיינית. חברים מציעים לכם בילוי משותף, ואתם מתלבטים. תפסיקו לעשות יותר מדי חישובים. פשוט תתכוונו וצפו לטוב. הפנויים עשויים לפגוש היום אנשים מעניינים.

דלי

אתם מוציאים דברים מהקשרם, ומצב זה בתזמון הנוכחי עלול לגרום בעיות. יום בסימן חוסר ודאות. הזדמנויות מפוקפקות עלולות לגרום תסבוכת מיותרת. טיפוס פסימי שואב מכם את האנרגיות החיוביות.

דגים

הנטייה שלכם לאחרונה לבדוק ולברר מה אתם מקבלים לפני שאתם מסכימים לפרגן ולהעניק מעצמכם לזולת, עלולה להרוס קשר בהתהוות. עם כל הקסם האישי שלכם אתם עלולים למצוא עצמכם במצב אל חזור.

טלה

הרקיע יוצר מצב שעל פיו נמאס לכם להילחם מול המערכת, ואתם מרימים ידיים ומרגישים מותשים לחלוטין ממאבקים אלה. מומלץ לקחת פסק זמן, להטיל על מישהו אחר את האחריות ולהתמקד בחשיבה חיובית.

שור

אתם מתכוננים לנסיעה מענגת ולמפגש חברתי מעניין. האווירה הביתית והזוגית משתפרת. אתם זקוקים למנוחה, ועדיף שלא תמהרו לקבל הזמנות לבילויים מוטרפים. נסו ליהנות מכל הלב בלי להיות ביקורתיים.

תאומים

יש לכם עוד הרבה מה ללמוד בקטע של מעשיות, המתבטאת בהצבת מטרות ובדחיית סיפוקים. קחו זאת כאתגר, ואל תיתנו לעצמכם לגלוש למקומות אפלוליים שבהם מתחשק לכם להתחבא מהעולם ולהירדם.

סרטן

אתם מונעים על ידי דחפים פנימיים להישגים שהם מעבר לממוצע. לא הולך לכם בקלות, אבל מתקבלות כמה פניות מגורמים בעלי פוטנציאל. מה שדרוש לכם זה עיתוי נכון ומזל. בבית האווירה משתפרת.

אריה

יום מצוין בעיקר עבור מי שמעוניין למצוא מישהו לבלות איתו את החודשים הקרובים. אתם מרגישים טוב וגם נראים נפלא, ונהנים ממחמאות ומחיזורים. הכי חשוב ליהנות מהמצב ולהקפיד להחזיר פה ושם מילה טובה.

בתולה

אתם חשים שמישהו מנסה לסחוט אתכם מבחינה רגשית. אתם נכנסים למלכודת בעיניים פקוחות משום שאין לכם אומץ להתמודד, וגם כי אתם חשים רגשות אשמה. צפויה לכם הצלחה בעקבות משהו שצץ מהעבר.

מאזניים

האווירה סביבכם רוויה שמחה ורומנטיקה. צפו להצלחה בתחום הרומנטי. אדם מהמם מן העבר יוצר קשר. אל תדחו על הסף הצעות שמגיעות כאילו משום מקום. זה הזמן לעשות סדר בתחום החברתי.

עקרב

ריכוך עמדות מאפיין את היום. סוף השבוע מעודד גישה קלילה ופחות מחייבת. מבחינת האנרגיות והאווירה, מתאים לכם לצאת לחופשה כדי להשתחרר מהתחייבויו­ת. עכשיו תוכלו להתפנות לעניינים שברוח.

קשת

עקרון השוויון והצדק חשוב לכם מאוד, ואתם מצפים שכל העולם יפעל לפי הערכים שלכם. יש כאלה שאינם חושבים כמוכם ויתנגדו לכם, כך שחבל על זמכם היקר כשאתם מנסים לשכנע את הלא משוכנעים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel