Israel Hayom

"לכדורסל הישראלי יש מקום של כבוד באירופה"

- יעקב מאיר

הבתולדות כנס הבינלאומי הגדול ביותר

איגוד הכדורסל, והכדורסל הישראלי בפרט, נפתח אתמול במלון במושב רגבה.

בכנס שייערך עד יום חמישי ישתתפו יותר מ־002 מאמנים שיגיעו ממדינות רבות, בין היתר ממרוקו, ספרד, איטליה, קפריסין, טורקיה, פולין, צ'כיה, סלובניה וגרמניה.

בכנס שמתקיים בשיתוף פיב"א, ירצו בין השאר גורדון הרברט, מאמן נבחרת גרמניה; פיני גרשון, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל; שרון דרוקר, מאמן נבחרת הנשים של ישראל; אורן אהרוני, מאמן נבחרת העתודה; אריק שיבק, לשעבר מאמן נבחרת ישראל; מרטין שילר האוסטרי, לשעבר מאמנה של ז'לגיריס קובנה; ונטע קרומר, מאקדמיית הבנות של ישראל.

כמו כן, משתתפים מאמני עילית נוספים כמו עמנואל "ללה" מולין האיטלקי הוותיק, האחראי לכושר הגופני בנבחרות סרביה, בכירים באקדמיות הנוער בכדורסל הצ'כי והפולני ועוד.

מולין )62( עבד במשך שנים רבות כעוזר מאמן וגם תקופה קצרה כמאמן ראשי בצסק"א מוסקבה ובריאל מדריד, וכן בנבחרות האיטלקיות השונות. "אני שמח להשתתף באירוע הזה. הייתי בישראל הרבה פעמים עם קבוצות יורוליג, אבל זו פעם ראשונה שאני באזור הצפון למטרות כאלה", הסביר מולין ל"ישראל היום". "תמיד הרמה התחרותית של הכדורסל הישראלי היא טובה. גם הקבוצות הישראליות מצליחות, וגם הנבחרות עושות עבודה טובה. יש שם טוב, ומגיעים זרים טובים לליגה. לכדורסל הישראלי יש מסורת מכובדת ומקום של כבוד באירופה".

בכנס יוצגו בין השאר מודלים ממדינות שונות להכשרת נבחרות צעירות ומחלקות נוער במועדונים, ומשתתפים בו יותר מ־001 מאמנים ועוזרי מאמנים במחלקות הנוער ובקבוצות הבוגרים בישראל. הכנס הוא חלק מהתוכנית הרחבה לפיתוח המאמנים של האיגוד, ומרכז אותו ד"ר איציק בן מלך, האחראי בין היתר להדרכות באיגוד הכדורסל.

 ?? ?? מולין. מאורחי הכבוד
מולין. מאורחי הכבוד
 ?? ?? מתוך הכנס ברגבה
מתוך הכנס ברגבה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel