Israel Hayom

"בבקרה שוקלים מינוי נאמן לבית"ר"

במועדון ששקוע בצרות מצפים להחלטה מצד יו"ר הבקרה סיגלית סייג, אבל מבינים שיש סיכוי נמוך שתקציב מינימום יאושר ● אחת המטרות במינוי נאמן מטעם הבקרה - הוצאת הקבוצה מידי חוגג

- שי ארצי

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", יו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג, אמורה לקבל החלטה היום או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא בנוגע לעתידה של בית"ר ירושלים - אם היא מאשרת לקבוצה לפתוח עונה בתקציב מינימום או שתמנה למועדון נאמן מטעמה, אולי בדרך להליך פירוק.

בבית"ר מבינים שיש סיכוי נמוך מאוד שהבקרה תאפשר להם תק ציב מינימום, כפי שהבעלים, משה חוגג, היה רוצה שיקרה. גורם במועדון אישר: "בבקרה שוקלים ברצינות מינוי נאמן למועדון, אבל אני לא יודע כמה זה אפקטיבי".

בבקרה הבהירו כי אם ימונה נאמן, הוא יהיה מטעם הבקרה ויקבל לידיו את כל זכויות הניהול, כולל מכירה ושחרור של שחקנים ואף הגשת הליך פירוק, אלא שהדרך לשם עוד ארוכה.

אחת המטרות של מינוי נאמן מטעם הבקרה, אם וכאשר יוחלט על כך, היא להוציא את הקבוצה מחוגג או ממי שכפוף לו, דוגמת עו"ד יונגר, שמונה לתפקיד על ידיו. ואחרי הכל, יש גם תהליך חיובי לאחר שבמועדון סגרו אתמול על מחנה אימונים באוסטריה.

כולם מחכים לערן זהבי

כוכב נבחרת ישראל, ערן זהבי, אמור להודיע בקרוב על זהות התח נה הבאה בקריירה. כידוע, החלוץ כבר סיכם את תנאיו הכספיים מול מכבי ת"א ובוטאפגו הברזילאית, ולטענת מקורביו גם מול שתי קבוצות נוספות.

"יכול להיות שמחר ערן יקבל את ההחלטה ויכול להיות שזה יהיה בעוד שבוע, אף אחד לא יעמוד לו עם שעון להודיע מה הוא החליט", אמרו בסבי בתו של החלוץ.

אם זהבי יבחר במכבי, שכרו יעמוד על כמיליון יורו לעונה כולל בונו סים, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", וזה יהפוך אותו למשתכר הג בוה ביותר בליגת העל.

 ?? ?? אוהדי בית"ר. הדרך לפירוק עוד ארוכה צילום: מאור אלקסלסי
אוהדי בית"ר. הדרך לפירוק עוד ארוכה צילום: מאור אלקסלסי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel