Israel Hayom

"אנחנו יכולים להיות גאים בכדורסל הישראלי"

- שיבק: יעקב מאיר

הכנס הבינלאומי הגדול ביותר בתולדות הכ דורסל הישראלי נמשך אתמול במושב רגבה. בכנס שמתקיים בשיתוף פיב"א, משתתפים יותר מ 200 מאמנים שהגיעו ממדינות רבות. נבחרת הקדטים שמקיימת מחנה אימונים קצר במתחם, השתתפה בהדרכות ולמעשה עשתה את ההדגמות יחד עם אנשי המקצוע מחו"ל. אריק שיבק - המנהל הטכני של נבחרות הולנד הצעירות, אמר ל"ישראל היום": "חשוב שההשתלמות הזאת מתקיימת בארץ. טוב שהביאו את המומחים מחו"ל. אנחנו יכולים להיות מאוד גאים במה שקורה בכדורסל הישראלי. באירופה מאוד מכבדים את מה שאנחנו עושים.

"בשנים האחרונות התפתחו 7-6 מועדוני נוער ברמה גבוהה עם מאמנים וצוות איכותי. אלו דב רים שלא היו עד לפני כמה שנים, ואנחנו רואים את התוצאות".

שיבק סיפר גם על עבודתו בהולנד: "השנה האקדמיה שלנו זכתה בטורניר בבודפשט, שזו היתה הפתעה גם עבורי. עשינו התקדמות יפה מאוד. הנבחרת עד גיל 15 זכתה בטורניר בדנ מרק, ואנחנו רואים התקדמות ביכולת וברמה".

הפועל ירושלים הציגה את דז'יקיץ'

הפועל ירושלים הציגה אתמול את המאמן אלכסנדר דז׳יקיץ׳, שחתם לפני חמישה ימים בקבוצה. "אני שמח מאוד להיות חלק מהמועדון הזה, שהוא חלק חשוב מההיסטוריה של הכדורסל הישראלי והכדורסל האירופי", אמר המאמן הסרבי, "בימים הראשונים שלי ראיתי שהמועדון מנוהל ומאורגן היטב". המאמן בן ה 51 התייחס לסגל המקצועי שייבנה: "אנחנו ננסה לבנות קבוצה שתיתן הכל בשביל הניצחון. אני אביא צוות של אנשי מקצוע שאני רגיל לעבוד איתם ויודעים איך אני אוהב לשחק".

הבעלים אייל חומסקי הוסיף: "שמח מאוד שה באנו מאמן ברמה גבוהה וניתן לו את כל מה שצריך כדי להצליח. יכול להיות שהבאנו מישהו שיהיה יותר משוגע ממני במועדון. המאמן מחזיק במילה האחרונה על בניית הסגל, וגיא הראל ויותם הל פרין יעזרו לו".

 ?? ?? דז'יקיץ' וחומסקי צילום: אודי ציטיאט
דז'יקיץ' וחומסקי צילום: אודי ציטיאט
 ?? ?? "באירופה מאוד מכבדים אותנו"
"באירופה מאוד מכבדים אותנו"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel