Israel Hayom

פרום וגולדשטיין בהרכב "פרמייר טק" לטור דה פראנס

-

זו ככל הנראה ההזדמנות האח רונה שלו, אבל כריס פרום נבחר אתמול באופן רשמי וצפוי לש מינייה הפותחת של קבוצת יש ראל פרמייר טק לטור דה פראנס השלישי בתולדותיה.

המרוץ הצרפתי היוקרתי בעו לם, שייפתח בשבת הבאה בקו פנהגן בדנמרק, יהיה כאמור "הריקוד האחרון" של פרום במ עמד הגרנד טור הקשה והאיכו תי שיש - אותו כבר ניצח ארבע פעמים בקריירה. החמישית? בק בוצה הישראלית לא בונים על כך, אבל יסתפקו בניצחון באחד הקטעים ועדיף כזה שישאיר לשונאיו בצרפת פרצוף חמוץ לתקופה ארוכה.

לצידו של פרום ירכב ה"רייסר", כפי שהוא מכנה אותו, עומר גו לדשטיין שיערוך את הופעתו השנייה בקריירה בטור הצרפ תי. ״המטרה שלי היא לעשות משהו בלתי נשכח״, אמר הרוכב בן ה 25 מהיישוב גילון שבמשגב. עוד בהרכב המטפס הקנדי מייק וודס, קריסטס ניילנדס הלט בי, דרל אימפי מדרום אפריקה, האוסטרלי סיימון קלארק, הקנדי הוגו הול והדני ג'ייקוב פולגסאנג שיקבל אווירה ביתית בשלושת קטעי הפתיחה.

״זהו ההרכב הטוב ביותר שה עמדנו עד כה לטור דה פראנס״, אמר ריק וורברוגה, המנהל המ קצועי של הקבוצה. ״אנחנו מגי עים לטור הזה מפוקסים על מטרה אחת: להשיג ניצחון באחד משלבי הטור, ועם הרכב כזה של ווינרים, אני מאמין שיש לנו סיכוי״.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel