Israel Hayom

רצח בג'סר א זרקא: יצא מבית הקפה ונורה ברכבו

- מישל מכול

מוחמד ח'מיס עמאש, בן 23 מג'סר א זרקא, נורה בשישי בערב ליד עסק הנרגילות ובית הקפה שבבעלותו. הוא פונה במצב אנוש תוך כדי החייאה למרכז הרפואי הלל יפה, שם מת מפצעיו.

עמאש הוא הנרצח ה 44 במ גזר הערבי מתחילת השנה. הוא היה בעיצומן של הכנות לקראת חתונתו, שהיתה צריכה להת קיים בעוד כחודש. סמי אלע לי, יו"ר הוועד העממי בג'סר א זרקא וחבר הוועד להפצת השלום בכפר, אמר ל"ישראל היום": "בכל מקרה רצח אנו משתכ נעים יותר כי המשטרה הפכה לחלק מהבעיה ולא מהפתרון".

המקרה מצטרף לאירוע ירי עם פצוע בינוני מהשבוע שעבר, אחרי רגיעה יחסית באירועי ירי ביישוב

"אוזלת היד והיעדר תוכנית מפורטת לכל יישוב למיגור הפ שיעה והיחס העוין כלפי האזר חים הערבים והמדיניות הקיצו נית, הם שהחריפו את המצב. בד בבד, מוטלת עלינו כחברה אח ריות עצומה. אנו צריכים לש נות את אמצעי המאבק שלנו נגד האלימות והפשיעה. הפ שיעה גואה בגלל שתיקת הרוב המכריע מול המיעוט האלים, והאבסורד לא מסתיים בשתי קה אלא במתן לגיטימציה לא רגוני הפשיעה. בוחרים אותם לרשויות המקומיות כנציגים ציבוריים, הם זוכים במכרזים ובפרויקטים, משתתפים איתם בשמחות ובאבל, קונים מהעס קים שלהם, ועוד שורה של מע שים שרק חיזקו את הפושעים נוכח היעדר ההרתעה".

שייח' מוראד עמאשה, ראש מועצת הכפר, אמר: "הפושעים צמאי דם ואין להם רחמנות, המ קרה הזה הצטרף למקרה ירי עם פצוע בינוני מהשבוע שעבר, אחרי רגיעה יחסית באירועי ירי ביישוב, ולא פשוט לחזור לאירועים קשים כאלה. עלי נו להמשיך להילחם בתופעות השליליות. על משטרת ישראל להפעיל את כל המאמצים לה גיע לרוצח הנתעב".

 ?? ?? מוחמד עמאש
מוחמד עמאש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel