Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 26.06.2022

-

גדי סוף סוף אתם מתפכחים מטיפוס שנהג לטעת בכם רגשי אשמה. הקש ששובר את גב הגמל גורם לכם להבין שהפגם הוא בו, לא בכם. התרחקו ממצבי 'ברירת מחדל'. חפשו דרכים חדשות להרחיב את האופקים שלכם.

דלי יש סביבכם אנשים שמנסים להפעיל אתכם בלי התחשבות ביכולות הנוכחיות. אינכם חייבים סיבה להצדיק את התנהגותכם. פשוט יותר לומר לא ולדחות לזמן אחר את כל המטלות שאחרים מנסים להפיל עליכם.

דגים ייתכן שאתם סובלים מחוסר שקט ויכולת לתקשר בצורה רגועה. הדברים שאתם אומרים לא נשמעים טוב, והצד השני מקבל הכל כביקורת. מוטב שתניחו לזה. יש מי שמוכן לתת לכם עצות מועילות.

טלה ירידה באנרגיות גורמת לכם להתאמץ גם בדברים שהיו קלים לביצוע עד לימים האחרונים. נסו לא לקחת את זה קשה. המצב ישתפר בקרוב. אתם קצת עייפים וזה טבעי למדי אחרי שרשרת האירועים שעברתם לאחרונה.

שור עליכם לדאוג לבריאותכם. אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות וחבל שאינכם מיישמים זאת למרות שהבטחתם לעצמכם אלף פעם שתעשו מה שצריך. הקפידו על תזונה נכונה ופעילות גופנית.

תאומים ירידה של לחצים בתחום הביתי מאפשרת לכם לנשום לרווחה. אתם מתפקדים מצוין בעבודה, משלימים את המטלות הביתיות ועוד נותר לכם שפע מרץ לבלות. תזרמו עם זה ותנו ליד הגורל להפתיע אתכם.

סרטן קונפליקט עם אדם אשר בשמו מופיעה האות ח' מסתיים בניצחון אישי שלכם. אם הייתם חושבים על תוצאות מעשיכם מראש, הייתם חוסכים לעצמכם ולאחרים עוגמת נפש מיותרת. מומלץ להפיק לקחים.

אריה עניינים שקשורים לבית מעסיקים אתכם במהלך היום. בני משפחה צעירים דורשים תשומת לב. אתם מרגישים כאילו העולם מעביר עליכם ביקורת. את הכעסים תצטרכו לפרק לא באמצעות האשמת אחרים.

בתולה זהו יום של החלטות חשובות. אל תהססו יותר מדי לומר מה שהחלטתם. במצב החדש שנוצר דחייה רק תחריף את המצב. חבל על כל רגע - תתמקדו ובצעו. אל תקשיבו לעצות של אחרים.

מאזניים הרצון שלכם בתהילה נראה כאילו הוא אפשרי יותר מתמיד. העבודה הקשה וההשקעה משתלמות, ובכל מקום אליו אתם פונים המזל מאיר לכם פנים. כדאי לנצל את המומנטום גם בתחום האישי.

עקרב היום מתחיל בשינוי דרסטי במצב הרוח עקב הזמנה למפגש שקוסם לכם מאוד. אתם מרגישים במרכז והתחושה הזאת עושה לכם טוב על הלב. יום מתאים לבילויים על רקע רומנטי ובכלל. אל תתאמצו יותר מדי

קשת האנרגיות המציפות אתכם נוגעות להתלבטות בין הצורך לגונן על אהובים לבין הידיעה שמוטב להם להיות חופשיים ועצמאיים. מכל מקום, אל תנסו לשכנע את עצמכם שאתם היחידים היודעים מה טוב בשבילם.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel