Israel Hayom

מחלקת עסקיםהיאלי יעקבי הנדלסמן

-

מיליון תודות באירוע גיוס תרומות שנערך בסביון בבית משפחתם של ד"ר אסף דקל וד"ר מיכל דקל לאגודת "עזרא למרפא", בראשותו של הרב פירר, הפתיע את הנוכחים באירוע איש העסקים והיזם הבינלאומי אהרון פרנקל, שעלה בשיחת וידאו מביתו שבמונקו ותרם מיליון דולר. התרומה מיועדת לתחזוקה ולתפעול של 20 אמבולנסים.

מה ששלו שלו.

איש העסקים ובעלי רשת המרכולים "שיווק השקמה", רמי לוי, ורעייתו

עדינה קיבלו אות הוקרה מעמותת "שמחה לילד" באירוע השנתי של העמותה שנערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב, בהשתתפות יותר מ 2,000 איש. העמותה תומכת במאות ילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות בחונכות אישית, בפעילויות קבוצתיות ובבתי החולים בכל רחבי הארץ.

מנכ"ל העמותה, אלי קלרמן, שהעניק לבני הזוג לוי את אות ההוקרה סיפר באירוע שרמי ועדינה לוי מלווים את העמותה כבר עשור, כשמהלך תקופה זו תמכו בה בסכומים של מאות אלפי שקלים, תוך שהם מממנים שלוש

קבוצות של ילדים. "הם החלו לפני כעשור בפתיחה ובתמיכה של קבוצת ילדים ראשונה בירושלים", סיפר קלרמן, "ולאחר מכן תמכו בקבוצה שנייה בעיר, ואז פתחו עוד קבוצה של ילדים בצפון הארץ".

יעיל וקליל.

במסגרת פאנל על שוק העבודה החדש בכנס "אלי הורביץ לכלכלה וחברה ,"2022 שהתקיים במלון אוריינט ירושלים ביוזמת המכון הישראלי לדמוקרטיה, ציין צורי דבוש, יו"ר חברת

קליל כי "כמי שמוביל את חברת קליל - שצמחה מחמישה דולרים בשנת 2001 לפריון מהגבוהים במשק של 57 דולרים לשעה, זאת בעוד הממוצע ב OECD עומד על 52 דולרים ובישראל על רק 42 דולרים - אני חושב שהמדינה צריכה להשתמש בכלי העוצמתי של מיסוי, ולהיטיב עם עסקים שעומדים במטרות וביעדים שהמדינה מציבה כאן".

הלכו על זה.

רשת "טבע נאות" השיקה חנות קונספט בקניון שבעת הכוכבים שבהרצליה בהשקעה של כ 700 אלף שקלים. במקביל באירוע ההשקה השיקה החברה הפועלת גם בארצות הברית, קנדה, אירופה ואסיה, קו מוצרים חדש.

סיפור בצבע.

,NARS מותג האיפור האמריקני המוביל בעולם, השיק באירוע חגיגי את סדרת Light .Reflecting לרגל ההשקה, המאפר הראשי של המותג,

וינסנט פורד, הגיע לישראל.

הרימו לחיים.

בכירי ישרקו מקבוצת טיב טעם, בראשות

יריב ארדון, מנכ"ל החברה, השיקו יינות חדשים מיקב ג'וזף דרוהין מבורגון שבצרפת.

את אירוע ההשקה כיבד בנוכחותו קריסטוף תומס, מנהל הייצוא של היקב.

המטרה מקדשת.

ד"ר אורי גייגר, שותף מייסד ושותף מנהל קבוצת אקסלמד, ערך אירוע התרמה למען מרכז שיקום לצפון במרכז הרפואי פדה פוריה. האירוע התקיים בביתם של לין ולו פל, הנמצא בבניין הדקוטה האייקוני ונודע כבניין שבפתחו נרצח ג'ון לנון, ושבו חיים אשתו יוקו אונו ובנו עד היום. מהמרכז הרפואי פדה פוריה הגיעו לארה"ב ד"ר ארז און, מנהל בית החולים ואשתו ליאת, ד"ר אמיתי אוברמן, מנהל המחלקה לשיקום גריאטרי, זהרה דוידאי, יו"ר עמותת ידידי בית החולים פוריה, ובעלה אלי, וד"ר דינה קגן, מנכ"לית עמותת הידידים בישראל. המשלחת הגיעה מצוידת במכתב מאת נשיא מדינת ישראל, יצחק )בוז'י( הרצוג, התומך בהקמת המרכז.

 ?? ?? הבית של הספורטאים.
קומפלקס כפר המכביה מתחדש בקונספט חדש - מרכז המלונאות, האירוח והאימונים של קבוצות ספורט מישראל ומחו"ל.
הבית של הספורטאים. קומפלקס כפר המכביה מתחדש בקונספט חדש - מרכז המלונאות, האירוח והאימונים של קבוצות ספורט מישראל ומחו"ל.
 ?? ??
 ?? ?? תאני ומשה
תאני ומשה
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ?? קדם, פורד ובילט צילום: ערן לם
קדם, פורד ובילט צילום: ערן לם

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel