Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 28.06.2022

-

גדי

הקפידו על ההוצאות ואל תיגררו אחרי חברים שמנסים לפתותכם לבילוי יקר. אתם לא צריכים לנסות להרשים אף אחד. רצונכם להיות חלק מהחבורה מובן, אבל אסור שיבוא על חשבון הכיס המשפחתי המשותף.

דלי

אם יש לכם חשש בנוגע למצבכם הכלכלי, עזרה תגיע ממקום בלתי צפוי. עם זאת, אל תצפו לניסים ונפלאות. קבלו אחריות להתנהלות הכספית שלכם. אתם דואגים יותר מדי, אך עדיין מבזבזים יותר מהכנסותיכם.

דגים

יש לכם נטייה לבחור בדרך הקלה. לא מתחשק לכם להתמודד עם קשיים, בייחוד כספיים. יצר הבזבזנות עלול להפיל אתכם למלכודת. הרושם החיצוני חשוב לכם, ולעיתים נדמה לכם שאתם חיים באיזה סרט.

טלה

לחצים ומתח מתסכלים אתכם, אף שאינכם מודעים לאפשרות הזאת. התנהגות מתחשבת תניב תוצאות טובות בעבודה ובמשפחה. תכנון נסיעה שאתם רוצים בה מאוד דורש את מלוא תשומת ליבכם.

שור

אתם מרחמים על אדם שנקלע למועקה ומקדישים את מרבית זמנכם לתמוך ולעזור. הביאו בחשבון שיש מי שמנצלים לטובתם את רגישותכם הגבוהה. דאגו לאזן בין הצורך לסייע לאחרים לבין צורכיכם האישיים.

תאומים

אתם לומדים לקח מהתרחשויות יומיומיות. אין טעם להילחם בתחנות רוח. דון קישוט כבר לא באופנה, ועדיף להתכופף עם הרוח מאשר להישבר מולה. הלחץ יירד, ואתם תמצאו את עצמכם במקום הנכון עבורכם.

סרטן

מסיבה שאליה אתם מוזמנים גורמת לכם לנחת רוח, אף שיש לכם קצת רגשי אשמה בגין ההוצאה המוגזמת. אתם צריכים ללמוד לתת מתנות הגיוניות, ולא להרגיש מחויבות להראות לכולם עד כמה אתם נדיבים.

אריה

צפויה הזמנה לבילוי מאתגר וייחודי. למרות העומס כדאי להיענות. צפו לשיתוף פעולה מצד בני הזוג. למי שאינם במערכת זוגית קצת קשה להיות לבד בימים אלה, אבל תצליחו להתגבר בעזרת התמדה וגישה חיובית.

בתולה

אתם נהנים מפופולריות ומקבלים הרבה חיזוקים ומחמאות. המצב משביע את רצונכם, ואתם חשים מנצחים ומצליחים. גם כל מי שקרוב אליכם מרגיש את ההישגיות. היו זהירים וגלו ערנות לנעשה בסביבה.

מאזניים

הביטחון העצמי קצת בשפל. אתם מרגישים כאילו כל עול העולם מוטל על כתפיכם, ואין לכם כוח להתמודד. כדאי לקחת כמה שעות חופש למנוחה ולאגירת כוחות, כי לא נראה שאתם רוצים לוותר בקלות.

עקרב

אתם יוזמים בילוי שמעורר תגובות מעורבות בקרב המוזמנים, אבל יש מקום להתעקש כדי לא להיכנס למצב שגרה. ידיעה שמגיעה אליכם ברגע הנכון, עוזרת לכם להתאים את עצמכם למצב החדש.

קשת

חשוב מאוד לשמור על גישה חיובית, אף שסבלנותכם לא בשיאה. הזוגיות עומדת על הפרק. תפסיקו להתלבט כל כך הרבה לגבי מה חושבים עליכם אחרים. גם אם היום אתם בעניין, מחר מותר לכם לשנות את דעתכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel