Israel Hayom

מכבי ת"א מעוניינת בדאנטה אקסום

הגארד שסייע לברצלונה להגיע לפיינל פור היורוליג ולפני כן שיחק שבע עונות ב NBA נמצא בפנקסים של הצהובים ● ג'וש ניבו על סף סיכום ● אוואנס עשוי להישאר ביד אליהו

- יעקב מאיר

האם מכבי ת"א בדרך להחתמה נוצצת במיוחד? דאנטה אקסום נמצא ברשימות של הצהובים שבו דקים את האפשרות לצרפו. אקסום ‪1.96 ,26)‬ מ'( שיחק בעונה האחרונה בברצלונה וסייע לה להגיע לחצי גמר הפיינל פור ביורוליג ולגמר הפלייאוף בליגה הספרדית. לפני כן שיחק שבע עונות ב ,NBA חמש מהן ביוטה וש תיים בקליבלנד. בסך הכל שיחק 262 משחקים בליגה הטובה בעולם.

בשבועות האחרונים הוצע השחקן למכבי, שבודקת את העלויות הכספיות וכן את הסיטואציה המקצועית. השחקן עצמו הביע לא פעם במהלך העונה את רצונו לשוב ל ,NBA וכעת צריך לראות אם הצדדים יוכלו להגיע לעסקה. כמו כן, הסנטר ג'וש ניבו, אקס הפועל אילת ובעונה האחרונה בז'לגיריס קובנה, נמצא על סף סיכום. לפי גורמים המעורים בפ רטים, העסקה עשויה להיחתם בקרוב.

נוסף על כך, קינאן אוואנס עשוי להמשיך לעונה שנייה ביד אליהו. הצהובים עשויים לממש את האופציה בחוזהו של הגארד ולהשאירו בקבוצה בעונת .2022/23 אוואנס ‪1.91 ,25)‬ מ'( הגיע בקיץ שעבר מהפועל חיפה, ובעונת הבכורה שלו ביורוליג קלע 8.2 נקודות, מסר 3.5 אסיסטים, לקח 2.5 ריבאונדים וחטף 1.2 כדורים בממוצע למשחק.

אתמול מכבי הודיעה על הרכש הח מישי של קטש, כשהחתימה לשנתיים את הגארד פורוורד אוסטין הולינס 1.93) מ', ,(30 שמגיע עם ניסיון של שלוש עונות ביורוליג )ראו כתבה נפ רדת( ואחרי שזכה בטרבל עם הכוכב האדום בלגרד. "אני מתרגש מהחזון של המאמן והארגון כולו", סיפר הולי נס לאחר החתימה. "אני כבר לא יכול לחכות לקחת חלק בהיסטוריה ובמסורת של המועדון".

וורקמן עוזב את ירושלים

אחרי החתמתו של עוז בלייזר, הח ליטה הפועל ירושלים לא להמשיך את ההתקשרות עם ווילי וורקמן והודיעה לו שהוא משוחרר. וורקמן (32) חתם אצל האדומים בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים, עם אופציית יציאה של שני הצדדים. גם השחקן עצמו התלבט אם להישאר, וכעת החליטו הצדדים שלא להמשיך. כמו כן, עדיין לא ברור אם אדם אריאל ימשיך לעונה נוספת, והחלטה לגבי עתידו המ קצועי תתקבל בימים הקרובים.

שת"פ עם האיגוד הליטאי

איגוד הכדורסל הישראלי סיכם על שיתוף פעולה עם איגוד הכדורסל הלי טאי, כך נודע ל"ישראל היום". במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו חילופי משל חות מאמנים בין המדינות, יאורגנו טור נירי אימון משותפים של הנבחרות בגי לים הצעירים, וכן יינתן סיוע בנושאים שונים על ידי שני הארגונים. החתימה הרשמית צפויה להתקיים בחודשים הק רובים. רק לאחרונה נחתם באופן רשמי הסכם האיגוד המרוקאי בנסיעה חגיגית של נבחרת הנשים של ישראל ואנשי האיגוד למרוקו.

 ?? ?? אקסום )משמאל( צילום: אי.פי
אקסום )משמאל( צילום: אי.פי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel