Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 29.06.2022

-

גדי

בתחום האישי אתם מגיעים למצב תקוע, שנראה כאילו דורש פתרון מיידי. שיחה עם אדם שלא ראיתם מזמן מאפשרת לכם לראות את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. צעד מפתיע מדהים כמה אנשים סביבכם.

דלי

לעיתים אתם נוטים להאשים אחרים בבעיות שיש לכם עם עצמכם. התשוקות והרצונות שלכם הם למעלה מכוחותיכם, לפחות כעת, אז פשוט רדו מזה. אתם סובלים מעומס והייתם רוצים להסתגר ולהתנתק מכולם.

דגים

חיזור מקורי יביא לסילוק מתחריכם. אל תפנו להגיונו של הצד השני, אלא לרגשותיו. אתם זוכים בקידום שהמסר הנלווה אליו שווה הרבה יותר מתמורתו הכספית. אתם עלולים להיפגע מטיפוס שכלל לא ראוי לחברתכם.

טלה

שותפות שאתם מעורבים בה נמצאת במצב עדין. שימו לב והתרחקו מעימות. הזנחה שאתם אחראים לה מביאה למצב לא נעים. התמודדו עם הקורה באומץ וביושר. כדאי לפתוח את העניין רגע לפני שהכל נוחת עליכם.

שור

מישהו שאינכם מעוניינים בו ממשיך לפזר מסרים, ורק מכניס אתכם לאדישות גדולה יותר. למרות המאמצים המושקעים לרצותכם, אינכם מרוצים. אם תמתחו את החבל יותר מדי, אתם עלולים להרוס משהו טוב.

תאומים

השקיעו בתחום הכלכלי אותה כמות זמן וכוח שאתם משקיעים בזוגיות. יש ירידה מסוימת באנרגיה, אף שאתם יודעים שכל יום שעובר חשוב מאוד. הקפידו על כל פרט שיכול לסייע לביסוס מעמדכם בעבודה.

סרטן

יום ייחודי של התחברות למקורות הידע. מידע חשוב מגיע אליכם בדרכים עקלקלות. חלה התפתחות של ממש ביחסי קרבה עם בני המין השני. שיתוף פעולה עסקי מעניין מתחיל להתפתח עם בן מזל תאומים.

אריה

אתם במצב רוח מצוין, והדבר מתבטא בכל התחומים. עקרון הרצף חיוני להצלחה בתחום העסקי. אל תפסיקו מדי פעם למנוחה. אתם קוטעים את הקצב הטבעי של הדברים ומטרפדים את ניסיונותיכ­ם להתקדם.

בתולה

צפויה פגישה מפתיעה עם מישהו מהעבר הרחוק שלכם, שבשמו מופיעה האות שי"ן. אתם עשויים לקבל ממנו הצעה עסקית מפתה. כדאי לבדוק היטב את תוקף העניין ומי עומד מאחורי התוכניות הגרנדיוזיו­ת.

מאזניים

היום שוב תעסקו יותר מדי בעבודה. העניין מעסיק אתכם מכיוון ששעות העבודה שלקחתם על עצמכם אינן הגיוניות. קבלו החלטה בהקדם! הזוגיות במצב די קשה וכדאי מאוד לנסות לפתור את ההתלבטות המתמשכת.

עקרב

אתם מתכננים נסיעה ומרבים להתרגש ממנה. אדם נוקשה מתרכך כלפיכם. נהגו בעדינות ובטקט כדי לא לאבד את היתרון היחסי שהשגתם. הימנעו ממאבק כוחות, שלא רק שאינו תורם אלא רק מקלקל.

קשת

יום שבו אתם במצב רוח פילוסופי במקצת ומתלבטים לגבי אחריותכם בקשרים רומנטיים. בחנו מה אתם תורמים ומה גורם לצד השני לחרוק שיניים. יום לשיחות נפש. נסו לאזן בין צורכיכם למה שמצפים מכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel