Israel Hayom

"עושים מה שאפשר"

בצל המצב הלא אידיאלי שבו היא נמצאת, בית"ר ירושלים פתחה את אימוניה לקראת עונת 22/23 ● כ 250 אוהדים זרקו רימוני עשן ואבוקות ומחו נגד בעלי המועדון משה חוגג ● ל"ישראל היום" נודע: הצהובים שחורים רוצים לצרף את חגי גולדנברג

- שי ארצי וליאב נחמני

בצל חוסר הוודאות הגדול סביב עתיד המועדון ועם כעשרה שחקנים חתומים בלבד, בית"ר ירוש לים החלה אמש בהכנותיה לעונה הק רובה כשפתחה את אימוניה באופן רשמי. "המצב רחוק מלהיות אידיאלי, אבל מהצד שלנו אנחנו עושים מה שאפשר", אמר גורם בקבוצה.

מה הכוונה בעושים מה שאפשר? ובכן, המאמן יוסי אבוקסיס, יחד עם עוזרו גל כהן, מנסים לבנות סגל ולהחתים שחק נים זולים. בהקשר הזה, ל"ישראל היום" נודע לראשונה כי הצהובים שחורים נמ צאים במשא ומתן עם המגן חגי גולדנ ברג, ששיחק בשנה שעברה בבני סכנין וגם בנוף הגליל, שירדה ללאומית.

הירושלמים איבדו הקיץ את שני המגנים הימניים שלהם: רועי הרמן, שחתם בפלופדיב, ועמית כהן, שחזר לבני יהודה, ולאור זאת הם מנסים לה חתים מגן ימני ישראלי.

ובחזרה לאימון הפתיחה, שממנו נעדר אופיר קריאף הפצוע, וגליאו האסל ביינק, שיחזור ארצה רק ביום שישי. הבלם אוראל דגני, שקיבל הודעה לחפש קבוצה חדשה כדי להשתחרר מחוזהו הג בוה, השתתף באימון בשל העובדה שיש לו חוזה, אבל הכוונה היא עדיין שימצא קבוצה חדשה ולא יישאר.

בית"ר צירפה לאימון מספר שחקנים מקבוצת הנוער וגם כמה שחקנים מהלי גה הלאומית שייתכן שיוחתמו. השחק נים מהלאומית, שעל מועמדותם פורסם לראשונה באתר "ישראל היום", הם רוי רונן, מור נעמן ורון אשכנזי, שינסו בת קופה הקרובה להרשים מקרוב את אבו קסיס, על מנת לחתום בקבוצה.

בתוך כך, כ 250 אוהדים פוצצו את אימון הפתיחה וזרקו רימוני עשן ואבו קות, כדי להביע את מחאתם נגד הב עלים משה חוגג. "כל עוד משה חוגג עדיין הבעלים לא יהיו כאן אימונים". ארגון האוהדים "לה פמיליה" לא לקח חלק בהפגנה, בטענה שהכתובת להפ גנות צריכה להית הבקרה התקציבית, ההתאחדות לכדורגל ומשה חוגג עצמו.

גולדהאר הגיע להולנד

בעלי מכבי ת"א, מיטש גולדהאר, הגיע אמש למחנה האימונים של הקבוצה בעיירה מירלו שבהולנד, יחד עם נצי גו ג'ק אנגלידיס, ושוחח עם השחקנים. עוד קודם לכן הודיעו במועדון על החתמת פארפה גויאגון, שחקן ההתקפה מחוץ השנהב, על חוזה לשלוש שנים.

כעת יש לגויאגון, ששב לצהובים אחרי עונת השאלה במכבי נתניה - שב מדיה כבש חמישה שערים - הזדמנות להוכיח שמקומו באחת הקבוצות הגדו לות בליגת העל, תחת ולאדן איביץ'.

המנהל המקצועי ברק יצחקי אמר לאחר החתימה: "היכולות של פארפה והאפשרויות שלו להמשיך להתפתח יעזרו לנו בשנים הקרובות".

היום (18:00) תערוך הקבוצה את משחק ההכנה הראשון שלה במחנה האימונים, כאשר תפגוש את אלמניה אאכן מהליגה הרביעית בגרמניה.

הפועל ב"ש. מחזיקת הגביע סיכמה אמש על רכישתו של שי אליאס מה פועל ת"א, תמורת כחצי מיליון יורו. הקבוצה מבירת הנגב הגדילה את הצ עתה המקורית, שעמדה על 300 אלף יורו, והקשר יעשה את הדרך דרומה ויחתום לשלוש שנים תמורת כ 180 אלף דולר לעונה.

 ?? ?? שועה, דגני והשחקנים הצעירים. הכנות בסימן שאלה צילום: קובי אליהו
שועה, דגני והשחקנים הצעירים. הכנות בסימן שאלה צילום: קובי אליהו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel