Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

גדי

היכולת להחצין את רגשותיכם יכולה רק לתרום לכם בשלב זה. כל עוד אתם מנסים לעשות רושם כאילו כלום לא אכפת לכם, אתם רק מצליחים להרגיז קרובים אליכם. שתפו את מי שצריך לדעת מה קורה.

דלי

יש להיפתח לאהבה, גם אם התמונה לא בדיוק כפי שדמיינתם. מספיק עם השיפוטיות. זה זמן מתאים לנסות לשקם מערכות יחסים שעלו בעבר על שרטון. הגיע הזמן לעשות סדר בבית ולזרוק חפצים מיותרים.

דגים

נראה כי אתם עסוקים מאוד בעבודה ומנהלים משא ומתן מתיש. אל תסתבכו במאבקי כוח שעלולים להחלישכם עוד. סמכו על האינטואיצי­ות, אך השתמשו גם בשכל הישר. זה הזמן להיפטר מעדינותכם האופיינית.

טלה

יום מתאים במיוחד למפגשים על רקע עבודה. סיימו כל מפגש בהצהרת כוונות. אין לכם מה להתפתל ולהרגיש לא נוח בגלל בעיית התחייבות של הצד השני. אל תיתנו לאנשים לתמרן אתכם למקום לא רצוי.

שור

יום שמתחיל בסימן שלווה ועלול להפוך לסוער במיוחד. אין צורך ללכת עם כל דבר עד הסוף. השאירו מעט מקום למסתורין, במיוחד ביחסים האישיים. מטר השאלות שאתם שולחים לקרובים לכם מתפרש כחקירה.

תאומים

יום של עיכובים. רצוי לעשות מאמץ ולא לתת לעצמכם ליפול למלכודת של חולשה. אף שיש קשיים, אתם מסוגלים להתמודד. אתם מרגישים נוח למדי במצב, ונדרש מאמץ מוגבר כדי לשנות סדרי עולם.

סרטן

אתם מתכננים להוציא סכום לא מבוטל על רכישה גדולה. בדקו את מידת הנחיצות והדחיפות. מלבד אינטואיציה, הפעילו גם שיקול דעת. יכולת המיקוד שלכם עולה. בחרו מה לעשות ומתי על פי המצב בשטח.

אריה

אגרסיות שפורצות מכם כלפי קרובים מלבות את האש. יום לחוץ למדי, הצופן בתוכו פוטנציאל של קצרים בתקשורת. גם בעבודה לא רגוע. זה לא סתם נדמה לכם. יש מי שחותר תחתיכם ומתכנן מאבק לא קל.

בתולה

נקטו מהלכים שיקדמו אתכם, ואל תשבו בחיבוק ידיים ותקוו לטוב. היו פעילים יותר, בכל התחומים. צפויה לכם הצלחה. צאו לדרך ואל תחששו! בכיוון הרומנטי צפויה פגישה עם אדם שבשמו האות רי"ש.

מאזניים

היום קיים סיכוי לשיפור המצב הכלכלי וצפויות הפתעות גם בתחום הקריירה. תחושת הקלה ורווחה מציפה אתכם החל משעות הבוקר. אל דאגה, מערכת היחסים שלכם יציבה ותשרוד את הביקורת שלכם.

עקרב

אתם מרגישים היום רגועים במיוחד. אווירת החופש מגיעה בזמן. יש לכם מה להציע, ואתם פתוחים גם להצעות מבני המין השני. תיתקלו בלא מעט הזדמנויות רומנטיות במסגרת קבוצת אנשים בעלי עניין משותף.

קשת

התחום האישי מפגיש אתכם עם אדם הנענה לאתגר שהצבתם לו. אם אתם לא רציניים, כדאי שתרדו מהעניין. תכננו לו"ז קפדני שימנע מיקיריכם להמר על רעיונות ספונטניים, בעיקר אם מדובר בטיול או בנופש.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel