Israel Hayom

מחלקת עסקים

היאלי יעקבי הנדלסמן

-

אחד משלנו.

חנות הדגל של פולו ראלף לורן, אשר גודלה כע004 מ"ר, נפתחה בקניון רמת אביב בהשקעה של כע01 מיליון שקלים. חנות הדגל מעוצבת בסגנון האייקוני של ראלף לורן, בדומה לחנות המותג האייקונית בשדרות מדיסון ניו יורק. החנות מציגה לראשונה בישראל את הלייף סטייל של ראלף לורן. בהמשך לפתיחת החנות, במהלך שנת 2023 ייפתח בקניון רמת אביב קפה ראלף לורן.

באנו להשמיע.

כע053 משתתפים הגיעו בשבוע שעבר ל"מלכת שבא" באילת לוועידת המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות שאירח דורון מילברג, יו"ר האיגוד ומנכ"ל ראשל"צ. הוועידה עסקה בנושאים הבוערים שעל סדר יומם של המנכ"לים ברשויות ובמועצות. באי הוועידה צפו בהופעות של אדיר מילר

ודני סנדרסון.

ללא שום התנגדות.

,Duns100

מותג הדירוג מבית דן אנד ברדסטריט, אירח גאלה יוקרתית לצמרת ענף המשפט בישראל ב"בית על הים" ביפו, בהשתתפות ראשי הפירמות המובילות בענף, חברי הכנסת אפרת רייטן ושמחה

רוטמן והזמר הראל סקעת, שחתם את הערב בהופעה. במסגרת הגאלה נחשפה רשימת משרדי עורכי הדין המובילים בפעילות פרועבונו, סיוע משפטי הניתן ללא תמורה לאלו הזקוקים לכך ותרומה לקהילה לשנת .2022 לדברי אפרת שגב, סמנכ"לית דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט: "ערב הגאלה הייחודי והיוקרתי לצמרת ענף המשפטמהווה­עבורנובדן אנד ברדסטריט אירוע שיא".

מהיר וחגיגי.

בזמן שמרצדס העולמית נתנה חסותה לשבוע האופנה בברלין, בניו יורק ובבירות נוספות בעולם, נציגתה בישראל, קבוצת כלמוביל, אירחה בסוף השבוע מאות מלקוחותיה בערב גאלה חגיגי לקראת פתיחת התערוכה על חייו ויצירתו של אלבר אלבז, מעצב העל ואגדת האופנה. את הערב פתח אמדורסקי במחווה לצביקה פיק, שהיה אייקון אופנה, בשיר "מרי לו", ואוצרת התערוכה יערה קידר העבירה הרצאה מעוררת השראה על אלבר אלבז. כמו כן, נהנו האורחים מסיור פרטי בתערוכה הבינלאומית של אלבר אלבז לפני שהיא נפתחת לקהל הרחב, ומארוחת שף של ארז קומרובסקי.

גבר, גבר.

קבוצת ח.י בבעלותו של יוסי סרודי אירחו השבוע את רא"ל (מיל') שאול מופז, אשר קיים הרצאה לעובדי הקבוצה במשרדי החברה בכפר סבא. בעקבות ספרו "המסע הישראלי שלי", שיתף מופז חוויות מתקופת כהונתו כרמטכ"ל וכשר הביטחון.

יש למה לחכות.

החלו העבודות לבנייתו של קמפוס מזרחי

טפחות בלוד. במעמד יו"ר הבנק

משה וידמן, המנכ"ל משה לארי, ראש העיר

יאיר רביבו ובכירים מהבנק ומעיריית לוד, הונחה אבן הפינה לקמפוס הבנק בעיר.

מועדים לברכה.

סמדר ברברעצדיק אירחה את לקוחות הבינלאומי בכמה אירועי הרמת כוסית לשנה החדשה, שכללו ארוחת בוקר, מופע של שירי להקת קווין עם הסימפונית ירושלים בניצוחו של אלדד שרים ועוד.

חגיגה בתשלומים.

44 שנים לאחר היווסדה, חברת שב"א, מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, השיקה לוגו חדש באירוע מיוחד שערכה ב"חדר פרטי" בתל אביב.

חשוף בצריח.

ועידת IMPROVATE בנושא סייבר והגנה - אשר נערכת בצל הפלישה הרוסית לאוקראינה והצורך של מדינות אירופה לפעול במטרה לשפר את דרכי ההגנה - נפתחה בסופיה שבבולגריה. לוועידה הגיעו נציגים מכע03 מדינות ומע51 חברות ישראליות מובילות מתחומי הסייבר והע.HLS אורח הכבוד של הכנס הוא אלוף העולם האגדי בשחמט ואחד ממתנגדי פוטין המפורסמים בעולם, גארי קספרוב.

שנה טובה מאוד.

איש העסקים אלדד ניצן, הבעלים של חברות העוסקות בעובדים זרים בענף הבנייה, ייבוא עובדים מקצועיים לתעשייה, הייטק ופיננסים וחברות בתחום נדל"ן ונכסים מניבים, רכש לעצמו מתחם משרדים בשטח של 600 מ"ר במגדל "בסר סיטי" בפ"ת בעסקה של 5.5 מיליון שקלים.

 ?? ?? יפה לכם מאוד
פקטורי 54 השיקה שיתוף פעולה עם מיקי בוגנים, מוצרי האיפור החדשים של בוגנים פותחו במיוחד ויימכרו בחנות ברמת אביב ובאתר
יפה לכם מאוד פקטורי 54 השיקה שיתוף פעולה עם מיקי בוגנים, מוצרי האיפור החדשים של בוגנים פותחו במיוחד ויימכרו בחנות ברמת אביב ובאתר
 ?? ?? מעוז, צדיק ולוי צילום: תמר מצפי
מעוז, צדיק ולוי צילום: תמר מצפי
 ?? ?? לארי ורביבו
לארי ורביבו
 ?? ?? פינס, רהב והשחקנים צילום: אביב חופי ואיציק בירן
פינס, רהב והשחקנים צילום: אביב חופי ואיציק בירן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel