Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 20.09.2022 מנגנון ההגנה שלכם פועל ביסודיות, וכשאתם חשים בסכנה של עימות מתקרב אתם מעדיפים לברוח, להסתגר בפינה ולא להגיב. מצב של לחץ שנוא עליכם ביותר, וכשזה קורה אתם מעדיפים לעיתים לנתק קשר.

גדי דלי

אתם מתגייסים לעזור לחברים שעוברים דברים לא קלים. השתדלו לא להזניח בן משפחה צעיר שעדיין זקוק לכם. יש לכם היכולת לומר את הדברים הכי נכונים והכי מעודדים ברגע נתון. כל הכבוד לכם!

דגים

אל תכחישו עובדות שמישהו קרוב מטיח בפניכם. נסו לעורר סימפתיה על ידי הצגת טיעונים המבוססים על עובדות. היכולת להבחין בין עיקר לטפל תעזור לכם לבלות את היום עם האנשים הכי מתאימים לכם.

טלה

אתם נוקטים יוזמה חדשה בכל מה שקשור לחיי האהבה ולזוגיות. נדמה לכם שאתם פותחים דף חדש, אבל זה כלל לא בטוח. אתם תלויים עדיין יותר מדי במישהו קרוב אליכם, שמפעיל עליכם לחץ מכוון.

שור

יש לכם צורך בלתי נשלט להפגין דעתנות ועצמאות. העניין הזה מהווה סלע מחלוקת רציני בכמה תחומים, ואם אתם רוצים לסיים את היום הזה בשלום ובלי יותר מדי "כאסח" כדאי שתנהגו יותר באיפוק.

תאומים

אתם רוצים ליהנות מכל רגע בהשקעה מינימלית. זה לא עובד כך, ועליכם גם לדאוג למלא את החובות שיש לכם, כולל עבודה. נכון שאתם חשים מותשים במידה רבה. חכו לשעת כושר כדי למלא מצברים.

סרטן

צפויים עימותים עם קולגות לעבודה וגם עם חברים. הרגישות הגבוהה שלכם גורמת לכם לנפילות במלכודות טיפשיות. אתם מבזבזים יותר מדי אנרגיה על עניינים שוליים ובכעסים מיותרים.

אריה

אומר שאתם צפויים לחוות חסך רגשי: אתם מבזבזים לא מעט זמן על עניינים חסרי חשיבות כמו שיחות בטלות או רכילות. זה בזבוז מיותר של אנרגיות שמסיט אתכם מהעיקר. התמקדו.

בתולה

יש לכם צורך בחופש ואתם מיישמים את הרצון הזה בקנה מידה קטן, בהתאם ליכולות ולמצב. חיי החברה תוססים, אבל אתם בוחרים בקפדנות לאן ללכת ועם מי להיות. דרוש לכם שקט לאחר פרק זמן עמוס.

מאזניים

לפעמים לא מתחשק לכם להיות זמינים, לארח חברים ובני משפחה ולעמוד כדי לשרתם. היום דרוש לכם ערב שקט במיוחד, ואין צורך לעשות מעובדה זאת עניין גדול. תיתכן איעהבנה על רקע זה עם בן/ת הזוג.

עקרב

מצב הרוח מוזר. קשה לכם להתחבר לצד החיובי של החיים, אף שבעצם לא קרה שום דבר דרסטי. שיבושים בתקשורת גורמים להרגשה שאין מי שמבין לאן אתם מתכוונים להגיע. נסו לקחת את המצב בקלילות.

קשת

משהו מדאיג ומלחיץ אתכם, אבל קשה לשים את האצבע על מה בדיוק. בדרך כלל אתם מצליחים לשכנע אנשים לעשות כרצונכם. היום כל הרעיונות שלכם נידחים על הסף, וגם מאשימים אתכם במניפולציו­ת.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel