Israel Hayom

"עכשיו, אחרי שצפיתי בפרקים, עצוב לי שבר בכלל הגיעה למקום השני"

טליה עובדיה, המנצחת של "האח הגדול", מגיבה לנמסיס מהתוכנית לאחר שהתעדכנה במה שאירע בבית

- ערן סויסה

לפני שלושה ימים הוכתרה טליה עובדיה כמנצחת הגדולה של "האח הגדול", אבל בראיון למוסף "שישבת", שיתפרסם בסוף השבוע, היא חושפת את רגעי המשבר שגרמו לה לרצות לעזוב את הבית וכמעט לפספס את המיליון.

"לפחות פעמיים נכנסתי לחדר (האח) ואמרתי: 'זהו, עכשיו אני יוצאת מפה'", היא משחזרת. "באותה הנשיע מה היה לי ברור שאם אוותר, יהיה לי קשה לחיות עם עצמי". מה גרם לך להישאר?

"קיוויתי מאוד שידיחו אותי הביע תה ושהעזיבה לא תהיה עלי, אלא שהצופים יבחרו בשבילי ושאסיים עם זה". בדיעבד את שמחה שלא פרשת?

"אני מאוד שמחה שלא פרשתי. זה חיזק אותי וחישל אותי, וכל דבר שעברתי שם - הייתי צריכה לעבור. אני זוכרת שהייתי נכנסת ואומרת לאח 'רע לי, רע לי כמו שלא היה לי רע בחיים. אני רוצה ללכת'". מה הדבר שגרם לך להרגיש רע?

"חייתי בתחושה שאני לא קיימת, ולא רק שאני לא קיימת - אלא גם שלא אוהבים אותי. אתה בבית מלא אנשים, אבל אתה לבד ולא אוהבים אותך. ולא רק זה, אתה כל היום מסע תובב לצידם. הייתי מתעוררת בבוקר והולכת בבית עם הרבה פחדים כדי לא לעצבן אף אחד".

אחת הסצנות שכמעט גרמו לעובע דיה לעזוב את הבית היה העליהום של נתנאל, דיאן ובר עליה. "לא משנה עד כמה התגובה שלי נראתה מאופקת

ורגועה, הלב שלי היה על .3,000 נאע מרו שם דברים שלא שודרו, כמו שבר אמרה 'ראינו את האינסטגרם שלך, ואת ערומה וקוראת לנו פה תהלים', ואם זו דיאן שאמרה לי 'זה שהוספת את שם השם לשם שלך זה לא הופך אותך לאיזה בן אדם, יש לך אישיות מזעזעת ואת בן אדם מזעזע'". מה עבר עלייך באותם הרגעים?

"הכי גרוע היה שיצאתי לחדר ושאר הדיירים שם צחקו. אפילו בכי לא יצא, זו סערת רגשות שאתה לא יודע איך להכיל".

בימים האחרונים היא הספיקה מעט להתעדכן במה שאירע בבית - והיא לא נשארת חייבת. בראיון היא יוצאת נגד מי שהיתה הנמסיס שלה, בר כהן, שהגיעה למקום השני.

"כשיצאתי סיפרו לי והראו לי דברים, ועכשיו, כשאני יודעת, אני לא מבינה איך היא הגיעה למקום השני. זה עצוב לי שהיא הגיעה למע קום השני, איך?".

אתן מאוד שונות, והיא טוענת שאת שחקנית.

"היא מגדירה את זה ככה כי זה סגנון שהיא לא מכירה בעצמה והיא לא יכולה להזדהות עם זה, ולכן היא מפרשת את זה כלא אמיתי. אצל בר הדברים הכואבים יוצאים בצעקות ובצרחות, ואני יותר שומרת לעצמי, למרות שהייתי שמחה אם הייתי פחות שומרת לעצמי".

בראיון המלא היא מספרת למה דיאן לא היתה צריכה להיכנס לבית ולמה היא פחדה מנתנאל, מגיבה להע רגלי האכילה שלה וגם מספרת על הרגשות והפרפרים כלפי שחף.

- מודעה -

 ?? ?? כמעט פספסה. עובדיה
כמעט פספסה. עובדיה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel