Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

חמישי - 22.09.2022 יום לא קל. האנרגיות לא ממש טובות, אבל אתם יכולים לשרוד את היום הזה אם תיקחו בפרופורציה את כל מה שקורה. יש לכם נקיפות מצפון בגלל דברים שאמרתם למישהו מקורב לכם. אל תתעסקו במה שכבר היה.

גדי דלי

שינוי הדרגתי מתאים לכם יותר מאשר צעד דרסטי של "לשבור את הכלים". בררו כמה שיותר פרטים לגבי כל אופציה שעולה על הפרק. אל תיגררו למקומות שלא מעניינים אתכם ושהם רק המלצה של אחרים.

דגים

יום טוב. דרוש לכם שינוי מרענן לקראת תחילת השנה החדשה, וזה בדיוק מה שאתם עומדים לבצע היום. ייתכן שתבחרו בפעילות שטחית למדי כמו חידוש המלתחה שלכם, או לחלופין תירשמו לקורס או לסדנה.

טלה

בימים אלה מעסיקים אתכם ענייני עבודה. אתם חשים צורך להתקדם ולשפר את התנאים שלכם. סוף־סוף הפנמתם את העובדה שמגיע לכם יותר ממה שמציעים לכם, ואתם מתכוונים להילחם על הזכויות שלכם.

שור

העומס הנפשי והדאגות מסיחים את דעתכם מהצד החיובי שבחיים. אי־הבהירות במערכת הזוגית גורמת לכם לעייפות נפשית. הגיע הזמן ללבן את הדברים ולשפוך החוצה את כל מה ששמרתם בבטן עד עתה.

תאומים

הרגישות שמתעוררת בנושא הכספי יוצרת מתח נפשי גבוה. יש לכם לא מעט התחייבויות, ואתם חוששים שלא תוכלו לעמוד בהן. תכננו בהקפדה תוכנית הבראה. רצוי להצטמצם במסגרת היכולת האישית.

סרטן

החשדנות שנחתה עליכם לאחרונה מביאה איתה מצבים שטרם הכרתם. אתם לא רואים את המצב בצלילות מספקת כדי לקבל החלטות חשובות. ההצדקה היחידה שלכם היא העובדה שיש עליכם לא מעט לחצים.

אריה

מצבו הבעייתי של הרקיע יוצר מכשולים חומריים בדרך אל ההצלחה. המצב הכלכלי גורם לכם לדאגות. שינויים בתחום הקריירה צפויים להתרחש בימים הקרובים. חיפושי עבודה או דירה יוכתרו בהצלחה.

בתולה

כושר הארגון שלכם מצליח להרשים אפילו אתכם. יום מצוין ומלא הישגים מרשימים, נראה שאתם מצליחים להתמקד באופן מיטבי. פגישת עסקים שחיכיתם לה זמן רב מצליחה היום מעל ומעבר למשוער.

מאזניים

צפוי לכם יום מרתק. לאחר כמה ימים לא קלים, אתם מרגישים אקטיביים ומלאי אנרגיות של עשייה בתחומים שונים. סוף־סוף אתם מציבים לעצמכם יעדים חשובים שצמודים לתאריכים מוגדרים.

עקרב

יום שמתאים לסידורים שמחכים זה זמן מה. יש לכם נטייה קבועה לדחות למחר כל מה שרק ניתן. הנושא הזה של חוסר סדר ועקביות מקשה עליכם מאוד בתפקוד היומיומי, ולעיתים קרובות אפילו "עולה לכם ביוקר".

קשת

נראה שאין לכם יותר מדי סבלנות לאף אחד. יש לכם הרגשה שאתם לא בסדר. מצב הרוח ירוד. דווקא בימים כאלה מוטב למצוא מישהו קרוב שיזכיר לכם שרגעי משבר הם גם הזדמנות ללמוד, לצמוח ולהחכים.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel