Israel Hayom

אורחים לחג

טורניר ATP ת"א, שייצא לדרך בראש השנה, ייהנה מטניסאים רבים מהטופ העולמי נובאק ג'וקוביץ' הוא השם הגדול מכולם, אבל אינו לבד צח כהן ואורן אהרוני על ששת הכוכבים הכי חמים באקספו

-

מארין צ'יליץ' | 16 בעולם

כמעט בכל היבט אפשרי, צ'יליץ' ותים מגיעים לתל אביב על תקן השם הגדול הבא אחרי ג'וקוביץ', אך נראה שרק דבר אחד מבדיל כרגע בין השניים, והוא הקריטי מכולם - כושר המשחק הנוכחי שלהם. הקרואטי האימתני 1.98) ,('מ שהדהים ב 2014 עם זכייה באליפות ארה"ב )העפיל מאז רק לשני גמרים בטורנירי גרנד סלאם(, נותר יחסית יציב בצמרת, וינסה להניף כאן בישראל תואר מספר 21 בקריירה, וכמו שוורצמן - את הראשון שלו השנה. באליפות ארה"ב האחרונה הוא הפסיד כבר בשמינית הגמר, אבל לפחות יכול להגיד שזה היה לאלוף שבדרך, קרלוס אלקארס. סממן ההכר של צ'יליץ' הוא עוצמת החבטות שלו, ואם יגיע בפוקוס - אל תתפלאו אם תל אביב תאיר לו פנים.

דייגו שוורצמן | 17 בעולם

מי שאמור לזכות בתמיכה הגדולה ביותר מהקהל בתל אביב )אחרי ג'וקוביץ' והישראלים, כמובן(, הוא ללא ספק הארגנטינאי יהודי. הוא ממשיך לשמור על מקומו בטופ 20 בעולם, אף על פי שהוא סובל השנה מחוסר יציבות, כשבטורנירי הגרנד סלאם הוא לא עבר את שלב שמינית הגמר, למעט הרולאן גארוס. מאזנו של שוורצמן ב 2022 עומד עד כה על 31 ניצחונות מול 21 הפסדים, עם הופעות בשני גמרים בלבד )בריו ובעיר הולדתו בואנוס איירס(, שבהם הפסיד. הטורניר כאן בישראל הוא הזדמנות טובה עבורו לזכות בתוארו הראשון השנה.

אסלן קראצב | 39 בעולם

יחד עם דייגו שוורצמן, כמעט כל חובב טניס ציפה וניחש שקראצב יירשם לטורניר בתל אביב. הרוסי בן ה 29 ידוע כאחד הפספוסים הגדולים של הטניס הישראלי - הוא עלה לארץ בגיל ,4 שיחק פה עד גיל ,16 ועזב לטענתו בגלל חוסר תמיכה. הפריצה של קראצב היתה מאוחרת מאוד. בינואר ,2021 כשהוא בן ,27 הוא החל במסע מופלא באליפות אוסטרליה הפתוחה, שנעצר רק בחצי הגמר על ידי ג'וקוביץ'. הוא עשה זאת כבר בהופעת הבכורה שלו בגרנד סלאם, הישג מדהים. כישראלי לשעבר דובר עברית, שמשפחתו עדיין גרה בארץ, בחולון, קראצב ישמח לחבוט כדור ראשון על אדמת הקודש זה כמעט 13 שנה, אך אל תפנטזו לראות אותו בעתיד משחק במדי נבחרת ישראל.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel