Israel Hayom

"התפקיד הפך לי את החיים"

דמותו של רובי, שאותה מגלם יונתן בר אור, תחזור היום למסך בעונה השנייה של הסדרה המצליחה "כראמל" √ "מקווה שהתאגיד ינצח ושנמשיך לעונה שלישית", הוא אומר

- מאיה כהן

"כראמל", סדרת הפנטזיה שזכתה בטקס פרסי האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה לילדים ולנוער בשמונה פר סים, חוזרת לעונה שנייה. "בעונה הזו רובי כבר צבר ביטחון", אומר יונתן בר אור ,(16) שמגלם את הדמות הראשית.

"כראמל", המבוססת על סדרת הספ רים של מאירה ברנע גולדברג, מגוללת את סיפורם של שלושה אחים - רובי, גול ואל אל - שנאספו מבית יתומים ואומצו על ידי גברת מילה. יום אחד הם מג לים שהם יורשיו היחידים של דוד עשיר, שמוריש להם טירה, מפעל לייצור מכו ניות יוקרה וחתול פלאי ומסתורי בשם כראמל. בחייהם החדשים בטירה מצפות להם מזימות אפלות, אהבות חדשות וק סמים אמיתיים. את הסדרה יצרו שירילי דשא ורועי שגב, שגם מביים אותה.

"התפקיד ב'כראמל' הפך את החיים שלי", משתף בר אור. "לא חשבתי בכלל

שזה יהיה ככה כשהתחלנו לצלם. אף אחד על הסט לא האמין שזה יגיע לג בהים של היום. זו סדרה שונה מאוד, שמבוססת על ספר פנטזיה".

וההצלחה הזאת יצרה לחץ לקראת העונה החדשה?

"יש לחץ גדול. זה כאילו העונה הרא שונה היתה ניסוי לראות אם זה מצליח, ועכשיו העונה השנייה צריכה להוכיח את זה. היא קיבלה גם יותר משאבים, החליפו את הראש של הבובה וזה נראה אחרת לגמרי. אני מקווה שיתרגלו לשי נוי הזה ויאהבו. בעונה הראשונה הדמות שלי גדלה, רובי צבר ביטחון, ובעונה הזאת רואים את זה. הוא כבר לא מפחד להתמודד עם הבעיות שלו. בפרק הרא שון קופצים מייד לתחילת התעלומה של העונה ולאקשן, בעוד בעונה הראשונה לקח הרבה זמן לבנות את הדמויות ואת מערכת היחסים של רובי וכראמל. עכשיו מערכת היחסים ביניהם חזקה. זו דמות שהרבה יותר כיף לצפות בה".

הסדרה עולה בזמן שמדברים על סגירת התאגיד. איך אתה מרגיש עם זה?

"השתתפתי בהפגנה נגד סגירתו, ואני מקווה שהמצב ישתפר. העונה השנייה צולמה וערוכה, אז אני לא חושש, אבל אני רוצה להשתתף בעונה השלישית ומ קווה שננצח ושהתאגיד ימשיך לחיות".

העונה השנייה תשודר החל מהיום בימים ראשון עד רביעי בכאן חינוכית.

 ?? ?? בר אור ב"כראמל"
בר אור ב"כראמל"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel