Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 05.02.2023

-

גדי העייפות והתשישות גוזלות מכם אנרגיה ומובילות לחרדות. חבל שתלכו בנתיב שלא מקדם אתכם. יש לנקוט גישה חיובית, תוך מציאת דרכים מקוריות לפעולה. האחריות לרגשות ולמחשבות שלכם - היא שלכם.

דלי ים של רגשות טמון מתחת לשטח, ואתם רוצים להגיד לכולם מה אתם מרגישים. צצה הזדמנות לקידום עסקי. זה הזמן להזיז דברים, ולא לפחד מכישלון. צפויה נסיעה לאירוע, וייתכן ויכוח על רקע תכנונים לסוף השבוע.

דגים בני הזוג תומכים ומעודדים אתכם לגבי החלטה שאתם מתלבטים בה, למרות חילוקי הדעות ביניכם. כל הכבוד למי שמוכן להסכים שלא להסכים ועדיין לתת גב. היכולת שלכם לשכנע ולהרשים לא פועלת הפעם.

טלה חל שיפור בזוגיות, אך מערכת היחסים זקוקה לבדיקה מחודשת. בתחום הביתי צפוי שינוי. ייתכן שתעלה הצעה למעבר דירה. יש לכם את כל השבוע לחשוב. האהבה מסתתרת בסביבה, אין צורך לחפשה במרחקים.

שור יום טוב צפוי לכם. כשאתם מחליטים לעשות שמח - אף אחד לא יכול להתנגד. אירוע שאתם יוזמים הופך להצלחה גדולה. תשומת הלב שאתם מקבלים טובה לכם. כולם מחמיאים לכם, ואתם נהנים מכל רגע.

תאומים אל תעשו פרובוקציות - זה לא יעזור לאף אחד. נסו לרסן את הכעסים שלכם ולהפנות אותם לכתובת המתאימה. מפגש קבוצתי מעלה לתודעה שלכם נושאים שהצלחתם להדחיק עד עכשיו.

סרטן אתם נכנסים לתלם. הבלאגן האופייני לכם בזמן האחרון נעלם לאט לאט. אתם מבדילים הרבה יותר טוב בין עיקר לטפל. הארה פנימית מדגישה את הצדדים שצריך לטפל בהם, וגורמת לכם הרגשה טובה.

אריה כדאי לכם לעבור על ערימות הניירת שהצטברו ולסדרן מחדש. יש סיכוי גדול שתודו לעצמכם בעוד כמה ימים, כשתתבקשו לשלוף מסמך שמונח אצלכם כבר הרבה זמן. בתחום הזוגי צפוי שינוי מסתורי וקצת מוזר.

בתולה אתם מוכנים לעשות כמעט הכל כדי להצליח. יש לכם מחויבויות רבות, אבל אתם מתמידים בכיוון שלכם. חשוב להגדיר במדויק את המטרות שלכם. שימו לב לדברים שקורים בסביבה שעלולים להפריע.

מאזניים עליכם להתייחס ביתר רצינות לנטיות הלב שלכם, ולזרום איתן. אתם משקיעים מאמצים רבים מדי בלעשות את מה שצריך, ולא את מה שאתם באמת רוצים לעשות. הגיע הזמן לסדר בבית דברים שרציתם לשנות.

עקרב אחד מבני המשפחה יציע בילוי משותף שילהיב אתכם. שיתוף פעולה מצידכם יביא לשיפור האווירה הביתית. לפנויים - תתעורר כמיהה להתמסדות בתחום הזוגי, גם אם קודם השמעתם הצהרות שונות בתכלית.

קשת אתם עסוקים במחשבות על נושאים שונים ומגוונים. המוח שלכם חד ומהיר, אבל הפעם - אין הדבר פועל לטובתכם. עליכם להתמקד, ולטפל בנושאים השונים העומדים על הפרק, אחד אחרי השני.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel