Israel Hayom

גאים להציג

בני סכנין אמנם ביישה את עצמה כשסירבה לעלות למגרש עם חולצות הגאווה, אבל הדהימה את מכבי ת"א עם 1:1 בבלומפילד ● הפועל ב"ש ניצלה זאת כדי להיצמד לצהובים עם 0:1 על סקציה נס ציונה ● בית"ר ירושלים פירקה את עירוני ק"ש 0:3 ● מכבי נתניה חזרה מטדי עם 0:2 על הפועל ירו

- שי ארצי, ליאב נחמני, עוזי ניסים ויהודה ספרא

ברח להם. במקום לנצח את בני סכנין ולהלחיץ את מכבי חיפה, מכבי תל אביב ספגה מכה קשה במאבק האליפות, כשלא הצ ליחה לנצח עשרה שחקנים של קובי רפואה. המשמעות היא שאם הירו קים יעשו את העבודה ביום שני נגד הפועל חדרה, הפער בין הקבוצות יעמוד על 7 נקודות, רגע לפני הפ לייאוף העליון.

האורחת התחילה את הערב ברגל שמאל, כשסירבה לעלות לכר הדשא עם חולצות עם סמל הגאווה )למעט השוער גד עמוס(, ופגעה ברוח היום. מנגד, את המשחק היא התחילה ברגל ימין, כששער של גיא מלמד (13) מילא אותה בתקווה שתוכל להפ תיע עם ניצחון, ולנקום על החמישייה שספגה מהצהובים בגביע לפני כמה שבועות. כרטיס אדום שספג בירם כיאל קצת חיסל את החלומות.

הקבוצה של אייטור קראנקה שלטה לחלוטין במחצית השנייה, והשוותה על ידי ערן זהבי ,(53) אבל נתקלה ביום עמוס בשער, כולל הצלה אדירה לנגיחה של זהבי בדקה ה ,96 שה שאירה לסכנין נקודה יקרה. האורחת צריכה להגיד תודה לקראנקה, שכמו בדרבי, ניהל את המשחק רע. למשל, כשלא בחר לשחק התקפי יותר מהר גע שבו סכנין נותרה עם עשרה שח קנים. למה לא להכניס חלוץ במקום יונתן כהן הפצוע? המחיר היה אובדן שתי נקודות קריטיות.

העיקר הניצחון. הפועל באר שבע התחילה את השבוע עם תקווה גדולה לצמצם את הפער מהמוליכה מכבי חיפה, אבל נראה שהלחץ נותן את אותותיו. קשה להסביר את היכולת של הקבוצה של אליניב ברדה מול קבוצת תחתית כמו סקציה נס ציונה, כשמזג האוויר נוח וכשכמעט 3,000 אוהדים דוחפים אותה מהיציע.

זו לא באר שבע של הסיבוב הרא שון הטוב. רק עם הבאזר למחצית, בזכות שער של רותם חטואל - ה 11 שלו העונה - היא גירדה ניצחון ,0:1 אבל המטרה הושגה: ניצחון חוץ תשי עי ברציפות, שלוש נקודות והפעלת לחץ על האלופה. לגנאי נציין את אדריאן פאון מבאר שבע, שהסתיר את סמל הגאווה על חולצתו בפתי חת המשחק.

אחרי הנחה. עירוני קריית שמונה עוד לא ניצחה העונה בבית, וזה נתון שקשה להישאר איתו בליגה. התקפה של בית''ר ירושלים בלי ירדן שועה היא כמו אקדח עם מעצור, אבל מול קריית שמונה בחוץ - זה הספיק. יון ניקולאסקו הסתדר גם בלי המבשל המוביל בליגת העל, עם צמד נפלא ‪(88 ,49)‬ ובישול לדנילו אספרייה .(63) למולדבי הזה יש כבר 13 שע רים העונה - רכש אדיר.

בכלל, יחד עם החיזוק שהגיע בי נואר, יוסי אבוקסיס הרכיב קבוצה

איכותית. המועדון, שהחל את העו נה כמו אדמה חרוכה, הצמיח משהו שאולי לא שווה אליפות, אבל בהחלט מביא הרבה גאווה לאוהדי הקבוצה. בית''ר נראית כמו קבוצת פלייאוף עליון, וביום בהיר אפשר לראות גם את הכרטיס לאירופה.

תוכנית החלוקה. מ.ס אשדוד הגי עה לסמי עופר בתקווה לבסס את מקומה בפלייאוף העליון, ואף עלתה ליתרון משער של טימוטי אוואני, אך ה VAR פסל והכניס את הפועל חיפה למשחק. בדקה ה 51 המארחת ראתה את עצמה מזנקת מעל אשדוד בטבלה, כשחנן ממן כבש, אבל כעבור עשר דקות הגיע השוויון מרגליו של השחקן הכי חם של האורחת, חמודי כנעאן - והמשחק נגמר בחלוקת נקו דות, שלא משרתת אף קבוצה.

מתקרבת לצמרת. אחרי פתיחת עונה נוראית, מכבי נתניה סופרת משחק ליגה שישי ברציפות ללא הפסד עם ניצחון חוץ שני העונה, 0:2 על הפועל ירושלים, שמבסס את מקומה בפלייאוף העליון. הק בוצה העצבנית של זיו אריה נותרה עם עשרה שחקנים כבר בדקה השי שית, לאחר הרחקת וויליאם טוגי, אבל החזיקה מעמד עד לדקה ה ,69 אז כבש לירן רוטמן. פטריק טוואמ סי קבע את תוצאת המשחק עמוק בתוספת הזמן. שני השערים הובקעו דווקא אחרי שנתניה נותרה עם עשרה שחקנים )אדום לכארם ג'אבר(.

 ?? ??
 ?? ?? נתניה חוגגת 3 נקודות
נתניה חוגגת 3 נקודות
 ?? ?? הפועל חיפה ואשדוד סימנו איקס
הפועל חיפה ואשדוד סימנו איקס
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ?? חטואל. האס של ב"ש עשה זאת שוב צילום: דני מרון
חטואל. האס של ב"ש עשה זאת שוב צילום: דני מרון
 ?? ?? ניקולאסקו. מכונת השערים של בית"ר צילום: מאור אלקסלסי
ניקולאסקו. מכונת השערים של בית"ר צילום: מאור אלקסלסי
 ?? ?? זהבי וריקן יודעים למה הם תופסים את הראש צילום: אלן שיבר
זהבי וריקן יודעים למה הם תופסים את הראש צילום: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel