Israel Hayom

שליטה בהוצאות

כמדי עונה, בחירות אולסטאר ה NBA מעלות תהיות לגבי הכוכבים שנותרו בחוץ ● מה שפחות מוזכר בשיח הזה הוא על חשבון מי הם אמורים להיות שם ● לא לדאוג, "ישראל היום" סוגר לכם את כל הקצוות שעוד נותרו פתוחים

- ניצן פלד

ב אמת קשה להפריז בשטחיות רדידותו של רוב סיקור ה NBA האמריקני, בייחוד זה שמת בטא באולפנים אינסופיים של ראשים מדברים ובפוסטים מציקים בסושיאל. כמה שטחי? יותר משקיירי אירווינג חושב שהעולם כזה.

כחלק מהשיח המביך, התמלאה הרשת בדיוני "snub"ה - מילה שמ שמעותה "מושפל" או "מישהו שמ זלזלים בו", ובהקשר הזה משמשת לתאר שחקנים שנשארו מחוץ לב חירות לאולסטאר שלא בצדק. והד בר הכי מטומטם בשיח "snubbed"ה זה שהוא לעולם לא כולל את הפרט השולי הזה של - במקום מי, לעזאזל?!

אז אנחנו לא נהיה כל כך רדו דים ומטומבלים. במקום זה, אנחנו אמנם נדרג את אלה שנשארו בחוץ, אבל נעשה את זה לפי שלוש שכ בות איכות. וגם נהיה אמיצים ונגיד במקום מי. איזו עיתונות חתרנית, יא אללה. נתחיל מהסוף:

"לא באמת עונת אולסטאר"

כאן אנחנו פוגשים אנשים כמו אנתוני דייויס ודווין בוקר, ואולי גם לאמלו בול וקוואי לנארד - כאלה שאמנם שיחקו מעולה, אבל פשוט לא שיחקו מספיק.

לצידם, אפשר למצוא שמות "גדו לים" אחרים שפשוט לא היו טובים מספיק )טרה יאנג ו 32 האחוזים שלו מ ,3 היי(, וכאלה שגם וגם )בראדלי ביל, דזמונד ביין(.

אם מישהו כמו דייויס או בוקר יהיה מצוין במשחקים שנותרו, בדי עבד זה יהיה מוזר שהוא החמיץ את האולסטאר הזה. אבל אנחנו יכולים לחיות רק במציאות האחת שיש לנו.

"אלה שמותר להם להתבאס קצת" )וכאן אנחנו מתחילים גם לדרג(

.7 ג׳יילן ברנסון נותן .23-3-6 אמנם כיום כל שורת מספרים לבדה היא כבר "לא מה שהיתה פעם" )כי קל יותר לצבור נתונים אישיים(, אבל הניקס נמצאים במאזן חיובי, ככה שאלה לא קלוריות ריקות.

לצערו, מאמני המזרח בחרו שחקן ניו יורק אחר לספסל )תכף על זה(, ואנחנו באמת לא חיים בעולם שבו יש שני שחקני ניקס באולסטאר.

.6 פסקל סיאקם, שעם 25-86 עשה עוד קפיצת מדרגה, והוא כוכב לכל דבר ועניין. אבל העו נה האיומה של הרפטורס - מאזן 30:24 שלילי מאוד מאכזב - משאירה אותו בחוץ, ובצדק.

.5 דאריוס גארלנד. אשתקד נתן ,22-3-8 והיה אולסטאר. העונה הוא נותן את אותם המספרים, וקליבלנד עוד יותר טובה משהיתה. אבל הוא בחוץ. זה מבאס, תודו.

.4 ג׳יימס הארדן. איך זה ששחקן של ,21-6-11 בפער השני הכי טוב בקבוצה כמו פילדלפיה, אפילו לא נכנס לשכבה הראשונה? שאלה טובה. כי. אין. את. מי. להוציא. כלומר, יש אחד שאפשר להוציא - אבל גם יש מישהו אחר במזרח שמגיע לו יותר.

"אלה שבאמת היו אמורים להיות על חשבון מישהו אחר"

.3 אנתוני אדוארדס ממינסוטה, עם ,25-6-5 סוחב קבוצה לא מת פקדת למאזן חיובי. הוא צריך היה להיכנס במקום ג׳ארן ג׳קסון ג׳וניור מממפיס, שגם החמיץ זמן בגלל פציעות ולא מסוגל לשחק 30 דקות.

.2 דיארון פוקס מסקרמנטו, עם ,24-4-6 מניע את הקינגס למא זן מצוין - ומפתיע מאוד. זו עונה כל כך טובה של הקינגס, וכשמגיע - מגיע. הוא צריך להיות שם לצד חברו לקבוצה דומנטאס סאבוניס. במקום מי? פול ג׳ורג׳, שעם 236-5 חווה ירידה בתפוקה, בקבוצה מאכזבת ומבאסת. .1 ג׳ימי באטלר, שלא רק נותן עוד עונה עילאית באופן אישי - אלא גם מוביל ומנהיג את כל ההיט לעוד עונה חיובית. הוא אחד מ 1015 השחקנים הכי טובים בליגה, בעונה טובה. איך זה לא עדיף על פני מה שדמאר דרו זן עושה בעונה חלשה נוספת של שיקגו? למאמנים הפתרונים.

 ?? ?? הארדן. לא הגיע לו להיכנס? צילומים: ,GettyImage­s אי.פי
הארדן. לא הגיע לו להיכנס? צילומים: ,GettyImage­s אי.פי
 ?? ?? באטלר. עונה אדירה לא הספיקה לו
באטלר. עונה אדירה לא הספיקה לו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel