Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום שלישי

גדי

היום תחושו שמעמדכם בעבודה מבוסס והמאמץ שהשקעתם אכן משתלם. תזכו לפרגון מפתיע ממישהו שאתם עוזרים לו כבר הרבה זמן. לעיתים אתם נמנעים מלבטא את רצונותיכם. התמקדו במה שעושה לכם טוב.

דלי

נראה כאילו התנהגותכם מושפעת מטלנובלות. אתם מחוללים סערה בכוס מים. כדאי לנסות להירגע ולקחת מה שקורה בפרופורציה. התמודדות עם שינויים במצב האישי לא חייבת להיות מלווה בכאב לב.

דגים

הזוגיות השתפרה לאחרונה, ואתם עושים מאמץ כן לשמור על המומנטום. היום יש לכם גם הזדמנות לדבר על רגשותיכם. הקושי להיחשף טמון בבסיס היכולת שלכם לתקשר. הגיע הזמן להשתחרר מזה!

טלה

יום מוצלח במיוחד. כל מה שאתם צריכים נמצא ממש בהישג יד. אתם נוכחים שכאשר אתם סומכים על עצמכם ההתרחשויות תופסות כיוון חיוב. חברים אמיתיים יישארו לצידכם אבל עדיף לא לערב עסקים ויחסים אישיים.

שור

להיות בשליטה ולהימנע משינויים גורם לכם לבלאגן ביחסים האישיים. צפויה חופשה קצרה שממנה תיהנו אם תצליחו להרגיע את עצמכם. נסו להימנע מעימותים מיותרים. פוטנציאל כספי טמון בפגישה מחוץ לעבודה.

תאומים

פנייה מגורם חדש תשפר את מצבכם הכלכלי. תיתכן גם התפתחות בתחום הזוגי בעקבות היכרות לא צפויה. מישהו מתכונן לצאת לנסיעה ארוכה והדבר מעורר בכם סערת רגשות. טיפ: קחו זמן למנוחה.

סרטן

יום מוצלח חברתית. השקעתכם במישהו קרוב משתלמת. אווירה נעימה משפרת את המורל ותורמת גם לזוגיות. המצב בבית סביר, אם כי עדיין יש מקום לשיפור. קשה לכם להאמין שבאמת אוהבים ומקבלים אתכם.

אריה

כדאי לבדוק את כל הנתונים שעולים על הפרק מבחינת עבודה. צפוי שינוי מפתיע. נסו להימנע מהתעקשות וויכוחים מיותרים. הביטחון העצמי שלכם מופרז ועלול לגרום לכם לפעול בפזיזות.

בתולה

מערכת היחסים האישית פורחת, אך אל תקחו זאת כמובן מאליו - בן/ת הזוג זקוק לחיזורים ולחיזוקים. התחום החברתי נחלש לאחרונה. שינוי בעבודה דרוש לכם כחמצן לנשימה. קחו את הזמן לבצע תוכניות אופרטיביות.

מאזניים

הרבה חוויות צפויות לכם היום. מפגש עם חברים הוא אפשרות סבירה. בן/ת הזוג מגלה תלות גדולה בכם, אבל העניין דווקא מחמיא לכם. אתם נוהגים באיפוק. עשו את שבטבע שכם במקום לחקות אחרים.

עקרב

הזדמנות לשינוי חיובי במצב הרוח. ההשקעה והחריצות מקדמות אתכם בכל התחומים. למרות זאת תיתכן הרגשה שבבית לא ממש מבינים אתכם. שיחה ישירה תפתור את העניין. תנו סיכוי להיכרות חדשה.

קשת

למרות העומס בעבודה אתם מוצאים זמן לרומנטיקה. זה הזמן לחדש את הבית. עם כל השמחה והסיפוק, חשוב לזכור שהחלפת "התפאורה" אינה בחזקת פתרון בעיות למועקה הפנימית שאתם חווים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel