Israel Hayom

מספרים של אליפות

- ברק בכר הפך רשמית למאמן הישראלי הטוב בהיסטוריה, עומר אצילי המשיך לשלוט ללא עוררין בליגה, ומה הציון של הזרים? אורי אוזן חילק ציונים לשחקני מכבי חיפה לאחר הבטחת האליפות השלישית ברצף

ברק בכר - 10

האיש שחתום יותר מכולם על ההצלחה המק צועית של מכבי חיפה בשלוש השנים האחרונות. המאמן הישראלי הטוב בהיסטוריה, נקודה. אחרי שהפריח את הנגב עם שלוש אליפויות אחרי 40 שנה ועונה חלומית בליגה האירופית, הגיע בכר למועדון הלחוץ בישראל, שידע עשור ללא צלחת.

בכר לא רק החזיר אותו לפסגת הכדורגל שלנו, אלא התעלה על עצמו בעונה השלישית - ואחרי שתי אליפויות ברצף העפיל בצורה מגה מרשימה לשלב הבתים של ליגת האלו פות והפך למאמן הראשון שמצליח לקחת אלי פות, כשהקבוצה שלו משחקת בשלב הבתים של הצ'מפיונס. מושלם.

ג'וש כהן - 6.5

29 הופעות אחד משחקני הרכש הטובים שחיפה הביאה בשנים האחרונות, בשקט, מתחת לרדאר, וסי דרה לעצמה את אחד משוערי הליגה הטובים שיש לנו. אז הוא אמנם שיחק פחות העונה )רועי משפתי קיבל 800 דקות, 7 ספיגות(, ועדיין היה יציב גם בליגה וגם בליגת האלופות.

דניאל סונדגרן - 6.5

בישול אחד פתח את העונה נהדר והיה אחד הגורמים העי קריים להעפלה לשלב הבתים בצ'מפיונס. ירד בכושרו אחרי המונדיאל, ועדיין פתר לחיפה את בעיית המגן הימני והיה אחד השחקנים שאפש רו לבכר גמישות טקטית ומעבר בין מערכים.

שון גולדברג - 7

שער אחד עד לפגרת המונדיאל היה איש הברזל של בכר, ואפילו כבש שער בכורה בירוק )שער ני צחון חשוב בסכנין(. נשחק פיזית ומנטלית בחלק השני של העונה וחווה ירידה ביכולתו, אבל עם כל זאת, הפיכתו של גולדברג לבאנקר באלופה ובנבחרת ישראל היא אחד המהלכים המנצחים של בכר ואלברמן בשנתיים האחרונות.

פייר קורנו - 7

5 בישולים הבאתו של קורנו היא אחד המהלכים המו צלחים של מחלקת הסקאוט של חיפה העונה. מגן עם יכולות התקפיות נהדרות, שנותן לחיפה אופציה התקפית מהעמדה הזו, שלא היתה לה בשתי האליפויות הקודמות.

עבדולאיי סק - 7.5

3 שערים, בישול אחד אז אם דיברנו על מחלקת הסקאוט של חיפה בהקשר של קורנו, במהלך להבאתם של סק וב טובינסיקה, המחלקה הזו התגלתה במלוא תפא רתה. סק נכנס לנעליים הענקיות של בוגדן

פלאניץ' שעזב רגע אחרי ההעפלה לצ'מפיונס, ולא רק שמילא את הנעליים, אלא אפילו שדרג את העמדה. בלם חזק בצורה יוצאת דופן, חומה אנושית לפני השוער 4) בליגה בבלימת איומים(, מנהיג וכבונוס - איום משמעותי מאוד במצבים נייחים בהתקפה.

דילן בטובינסיקה - 7

2 שערים בדומה לסק, הגיע רגע לפני סגירת חלון הר שמת השחקנים בליגת האלופות ומייד נכנס לעניינים. התחיל אפילו טוב יותר מסק, אבל בהמשך התברר כבלם השני באיכותו.

עם זאת, מדובר בבלם נהדר לליגה שלנו. חיפה תצטרך לקבל החלטה לגביו לקראת העו נה הבאה, כי זו פריבילגיה גדולה מדי למועדון להחזיק ארבעה זרים בקו ההגנה.

עלי מוחמד - 7

2 בישולים יציב וטוב כהרגלו, והפיכתו לישראלי הפכה אותו לנכס אפילו גדול יותר עבור מכבי חיפה.

נטע לביא - 7.5

2 בישולים חזר לעצמו בענק בתחילת העונה אחרי שנה לא פשוטה בעונת האליפות השנייה. היה אחד הגורמים לעלייה לשלב הבתים, וגם להצל חה האדירה של חיפה בליגה בחצי הראשון של העונה.

מוחמד אבו פאני - 7

4 שערים, 4 בישולים אבו פאני המשיך להראות יציבות ושמר על המספרים שלו מהעונה שעברה. בהרבה מאוד משחקים, כולל הגדולים, ירד מדרגה לעמדת 6 )לעיתים עם חמישה שחקני התקפה לפניו(, וזה גם בא לידי ביטוי בנתונים )שני בליגה בתי קולים מוצלחים(.

צ'ארון שרי - 7

9 שערים, 7 בישולים הקפטן הקבוע של חיפה והפנים של המועדון מהרגע שלביא עזב ליפן. שרי כבר לא ילד, אבל הוא עדיין אחד הכלים ההתקפיים החשובים של

חיפה ושני לאצילי ברוב הקטגוריות ההתקפיות.

דיא סבע - 7

5 שערים, 4 בישולים ההבאה של סבע היא אחד הניצחונות החשובים של חיפה העונה במאבק מול מכבי ת"א. סבע נכנס מהר מאוד לעניינים, ולא עשה את זה על חשבון אצילי ושר, אלא להפך, גרם להם, בעיקר לאצילי, לפרוח לידו.

יופי של שחקן, שאם יישאר, יהיה אחד הד מויות המרכזיות בחיפה בעונה הבאה והמספרים שלו יעלו בהתאם.

עומר אצילי - 9

מלך שערי הליגה ,(21) שני לשועה בבישולים (10) שחקן העונה ללא תחרות, עונה שנייה ברצף. עונה שנייה ברצף דאבל דאבל עם מעורבות ביותר מ 30 שערים. מרשים בצורה בלתי רגילה.

דולב חזיזה - 5

2 שערים, בישול אחד השחקן הישראלי מספר 1 של חיפה במו קדמות הצ'מפיונס, אבל בליגה ירידה גדולה ביכולת שלו ביחס לעונות הקודמות. להגנ תו ייאמר ששיחק הרבה פחות מבעונה שעברה בגלל פציעה, ועדיין היה הרבה פחות דומיננטי, ולא סיפק מספרים שתואמים את התפקיד ואת הקרדיט שקיבל.

דין דוד - 6

9 שערים, בישול אחד סגן מלך השערים של חיפה, שחסר שער אחד לעונה שנייה ברצף עם מספר כיבושים דו ספר תי. ההגעה של פיירו הפכה אותו בחלקים גדו לים מהעונה לאופציה שנייה בחוד, אבל למרות זאת, הוא הצליח לספק משחקים טובים, כולל שני צמדים נהדרים במשחקי העונה מול מכבי ת"א של איביץ' )השער השני שלו במשחק הזה הוא אחד משערי העונה( והפועל ב"ש.

פרנצדי פיירו - 5.5

8 שערים, 4 בישולים שחקן נוסף שהיה גורם עיקרי בעלייה לשלב הבתים והתקשה במשחקי הליגה. פיירו כבש שני שערים קריטיים במאבק האליפות )שני שערי ניצחון מול הסגנית, הפועל ב"ש(, ועדיין נראה שאם חיפה רוצה להשתדרג ולהתרענן לקראת העונה הבאה, פיירו הוא אחד המועמדים העי קריים להחלפה.

כן שותפו - רז מאיר 828) דקות(, סאן מנחם 588) דקות(, רמי גרשון 618) דקות(, ניקיטה רו קאביצה 554) דקות, שער אחד( גוני נאור 116) דקות(, מאור לוי 205) דקות(, מאוויס צ'יבוטה 718) דקות, 3 בישולים(, מחמוד ג'אבר 613) דקות(, יינון אליהו 202) דקות( ובסאם זערורה 8) דקות( ובן שהר 6) דקות(.

 ?? ?? בכר. חתום על ההצלחה יותר מכולם צילומים: אלן שיבר, מאור אלקסלסי
בכר. חתום על ההצלחה יותר מכולם צילומים: אלן שיבר, מאור אלקסלסי
 ?? ?? סק. שדרג את עמדת הבלם
סק. שדרג את עמדת הבלם

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel