Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 18.05.2023

-

גדי

השמרנות והביקורתיו­ת שלכם גורמות לכם לבזבז זמן יקר בוויכוחים ובתמרוני כוחניות, אף שבעצם גם לכם כבר נמאס. המצב משתפר באופן הדרגתי. טיפ: טוב שיש אנשים שאוהבים ומקבלים אתכם כפי שאתם.

דלי

אתם לא בכושר, ומתחשק לכם לצאת לחופש. אתם עייפים, אך אין סיבה ממשית להרגשתכם. למרות העומס, שימו לב לפרטים הקטנים. נצלו את שעות הפנאי המעטות שלכם לבחון את המסרים שמגיעים אליכם.

דגים

אל תהססו להביע את עצמכם. ביחסים האישים צפויים שינויים, במיוחד משום שאתם נהנים מפופולריות. אתם מנסים להשביע את רצונה של דמות מסוימת. כדאי שתשאלו את עצמכם אם היא שווה את זה.

טלה

במהלך הסופ"ש יהיו הזדמנויות להגדיר לעצמכם ולאחרים מה אתם באמת מרגישים. המסגרת המשפחתית תומכת בכם. למדו לסמוך על אחרים. הימנעו מלעורר את חמתה של אישיות בעלת אנרגיות זועמות.

שור

הצורך להשתחרר מתלות רגשית וכלכלית מנהל אתכם היום. אתם עלולים להיקלע לעימותים. הגיע הזמן לכונן מערכת חוקים חדשה, בסגנון "חיה ותן לחיות". יש לכם הזכות המלאה לדרוש זאת ולעמוד על שלכם.

תאומים

סופ"ש רגוע. נמאס לכם מבית מלא אורחים, ואתם מנצלים את ההפוגה למנוחה. לפנויים - הזדמנות להשקיע קצת בעצמם ולעשות דברים שרציתם לעשות מזמן אבל לא הספקתם. מדיטציה ויוגה יתאימו היום.

סרטן

מגיעה הפתעה מפרגנת בדמות שיחת טלפון הקשורה להתקדמותכם בעבודה. החדשות הטובות מגיעות דווקא ביום של ירידה במצב הרוח. צפויים התאוששות מהירה ומצב רוח חיובי הרבה יותר.

אריה

נראה לכם שקידום זה עניין שאוטוטו מתרחש. אל תיקחו את הדברים בפשטנות יתרה, אתם עלולים להתאכזב. בתחום הרומנטי - עליכם למצוא את הדרך הנכונה לבצע את המהלכים הדרושים להגשמת המטרה.

בתולה

יום של חוסר שקט. קשה לכם להכניס את עצמכם למשמעת. מצאו את הזמנים המתאימים לכם להשלים את המחויבויות, בלי להשוות עצמכם לאחרים. הגיע הזמן לקבל זאת בלי לייסר את עצמכם.

מאזניים

משקעים מהעבר מכאיבים וגורמים לתחושה של צער. גם התסכול והפספוס הכרוכים בצעדים לא נכונים מעכירים את מצב הרוח. בשעות הצהריים תהיה לכם הזדמנות לפרוק את התחושות ולהירגע.

עקרב

אתם מבינים שמצב הרוח האופטימי שלכם תלוי באירועים חיצוניים. כדאי שתשקיעו מחשבה בעניין הזה. אין רע בריגושים חיצוניים, אך מי שבאמת מרגיש טוב עם עצמו יכול לחוות אושר גם לבד או בבית.

קשת

אתם מתקשים לתקשר עם אחרים. חשוב לכם לממש את עצמכם, אבל אתם מרגישים כבולים. נדמה לכם שגורמים חיצוניים מנסים להכתיב לכם דרכי פעולה. אל תחמיצו הזדמנויות בגלל כעסים מיותרים!

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel