Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

גדי דלי

אתם מגלים רגישות בלתי רגילה כלפי אנשים שמתסכלים אתכם. מאבקי כוח זה לא בשבילכם, ואתם מוכנים לוותר. העייפות הנפשית שלכם גורמת לירידה במצב הרוח. אל דאגה - בסוף השבוע המצב ישתפר.

דגים

אינכם מרשים לעצמכם לתת ביטוי לרגשות הפנימיים. ייתכנו התפרצויות קולניות ותוקפניות. מומלץ שתנסו להירגע ולהרגיע את הסביבה, שמגיבה אליכם בעצבנות. יש אפשרות לקבל תמיכה מהמשפחה.

טלה

אתם עומדים לקבל מתנה מפתיעה בסמליותה. תחושת האושר גורמת לכם להוריד מחסומים ולהתקרב לבני הזוג. הספונטניות שלכם מזרזת הזמנה לבילוי אינטימי. בעבודה צפוי שינוי בעקבות שיחה עם הממונים עליכם.

שור

שמרו על איפוק מול אנשים שמתגרים בכם. היכולת שלכם לתפקד בתנאים בלתי רגילים היא מופלאה. בחירת האנשים המתאימים לבלות איתם את הערב תהיה בעלת השפעה מכרעת על הרגשתכם בסוף השבוע.

תאומים

עניינים עסקיים עולים על הפרק. לכו עם השכל. צפויה עצה חכמה מאדם מכובד. יש התפתחויות בנושאים שקשורים לרגש, אך ותרו על החלטה מיידית. לפנויים: שעות הערב מתאימות לרומנטיקה.

סרטן

מצב הרוח שלכם הפכפך, והתנהגותכם אימפולסיבי­ת לעיתים. עזרה ושיתוף פעולה ישפרו את המצב. במהלך היום תידרשו להביע נכונות למפגש חברתי. תרגישו שזה לחץ, אבל מאוחר יותר תבינו שזה היה הצעד הנכון.

אריה

צפוי שינוי לטובה בתחום המגורים. נסו להתמקד בחצי הכוס המלאה כדי לא לקלקל לעצמכם את התענוג. אומץ הלב שלכם ייתן לכם כוחות להתמודד עם כל קושי שיעלה. שמרו על אופטימיות, כי אין סיבה שלא.

בתולה

שיחת נפש פתוחה מאפשרת לכם לחלוק סודות עם מישהו שלא שופט אתכם, ומקילה מאוד את הרגשתכם. לא נוח לכם לבקש עזרה - אך אתם זקוקים לה, וזה רעיון טוב לוותר על הגאווה למען ערך חשוב יותר.

מאזניים

עליכם להתייחס ברצינות לכל מילה הנאמרת במקום העבודה, ועוד יותר למה שלא נאמר. הפחד שלכם עלול להתברר כפחד מההצלחה - ולא מהכישלון. נסו למצוא את ההסבר לכך בזיכרונות הילדות שלכם.

עקרב

חדשנות בתחום הרומנטיקה מתקבלת בלא מעט קשיים, אך מביאה לתוצאות חיוביות. לפנויים - יש לנקוט גישה שלא נוסתה בעבר כדי להצליח. הגישה הנוכחית לא עובדת, ויש לשים דגש על הצד המעשי.

קשת

אם תצליחו להתחבר ליצירתיות, תתפלאו לגלות לאן אתם מסוגלים להגיע. הכישרון שלכם יוצא דופן, וצריך לדעת לנצל את המומנטום. תנו לדמיון שלכם להמריא. זה זמן טוב לקדם את הקריירה שלכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel