Israel Hayom

הורי החיילים החטופים: "נתניהו מזניח את הביטחון החברתי"

בפגישה שנערכה בירושלים דרשו ההורים לשמוע כיצד מתכננת המדינה להחזיר את בניהם הביתה ● רונן, אביו של עומר נאטורה: "אני שואל אם ההורים שמוסרים את ילדיהם לצבא יכולים לסמוך על ממשלת ישראל ועל העומד בראשה"

- נועם )דבול( דביר ושירית אביטן כהן

נתניהו נפגש אתמול אחר הצהריים בל שכתו עם הורי החיילים המוחזקים בשבי חמאס בעזה. הפגישה התקיימה בלשכת ראש הממשלה בירושלים במענה לבקשת הורי החיילים לקיים עימם פגישה נפרדת מיתר מש פחות החטופים ודרשו הסבר כיצד הוא מתכנן להחזיר את ילדיהם הביתה.

בהצהרה לאחר הפגישה אמרו המשפחות כי "לראש הממשלה יש מדיניות שהוא מאמין בה, וגם לאחר 174 ימים ממשיך לנהוג לפי הקו שלו".

רובי חן, אביו של איתי חן ז"ל שגופתו מוחזקת בידי החמאס: "לצערי שמענו מראש הממשלה דברים לא חדשים. לראש הממשלה יש מדיניות שהוא מאמין בה, וגם לאחר 174 ימים ממשיך לנהוג לפי הקו שלו. ניסינו לדבר עם ראש הממשלה על מושג חדש: יש ביטחון צבאי, אך יש גם ביטחון חברתי שהוא לא פחות חשוב לא זרחי מדינת ישראל. האזרחים חייבים לקבל את הביטחון האזרחי".

הרב דורון פרץ, אביו של דניאל פרץ ז"ל שגופתו מוחזקת בידי חמאס: "בישיבה עם ראש הממשלה, שנפגש בפעם הראשונה עם הורי החיילים, רציתי אני אישית להביע בפניו את המ עבר הבלתי נתפס הזה אחרי 163 ימים ממשפחה שמייחלת ומתפללת לשובו של הבן, עד שנודע לנו שהוא נרצח ב 7 באוקטובר".

רונן נאוטרה, אביו של החטוף עומר נאוטרה: "עומר הוא ציוני גאה שבא לפה מתוך אמונה בדרך ומתוך רצון לתרום למדינה. אמרנו לראש הממשלה שעם ישראל מסתכל, רואה וחושב. אחרי שהיום היינו בבקו"ם, איפה שמתחיל תהליך אשר בו כל אם ואב מוותרים על ילדיהם למען המדינה. ואני שואל האם ההורים שמוסרים את ילדיהם לצבא יכולים לסמוך על ממשלת ישראל ועל העומד בראשה שיעשו הכל להחזירם הביתה".

מתרחקים מעסקה

בכיר חמאס מוחמד נזאל הנמצא בחו"ל התייחס למשבר במגעים לעסקת חטופים ואמר: "האופק להסדר של המערכה ברצועת עזה לא ברור, ויש מבוי סתום. הבעיה איננה בהפסקת אש באופן זמני אלא בכל מה שקורה לצד הפסקת אש. ישראל לא רוצה לצאת מאמצע רצועת עזה, שמפריד בין הדרום לצפון ומסרבת להפסקת אש קבועה".

 ?? ??
 ?? ?? הורי החיילים החטופים במסיבת עיתונאים
הורי החיילים החטופים במסיבת עיתונאים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel