Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 02.05.2024

-

גדי

יום עמוס בעבודה, שיגרום לכם להיות גאים בהישגיכם. אתם מגיעים לנקודת תפנית שממנה תוכלו רק לעלות. אל תאפשרו לאיש להלחיץ אתכם, קחו את הזמן הדרוש כדי לבצע כל משימה כמו שצריך.

דלי

בדקו את האפשרויות העומדות בפניכם, גם אם אנשים קרובים מנסים לשכנע אתכם לכאן או לכאן. מוטב להיות ענייניים מאשר לנסות לרצות מישהו שאחר כך יהפוך לאויב. מצבכם הכלכלי במגמת שיפור.

דגים

שמרו בסוד רעיון מסחרי שהגיתם, עד לזמן הנכון. יש לכם הרבה מה להציע, ואינכם צריכים לעבוד קשה כדי להוכיח את עצמכם. מי שירצה אתכם באמת - יקבל אתכם גם עם כל החסרונות.

טלה

שנו את הקונספציה שלכם לגבי זוגיות ואהבה. היום אולי מתחיל בסימן רומנטי, אך לא בטוח שבאמת יש כאן סיפור אהבה. עם כל הרצון הטוב, יש לכם עוד דברים לא פחות חשובים בחיים.

שור

נצלו את ההזדמנות כדי ליצור קשרים עם אנשים לא מלחיצים. מישהו שיש ביניכם קשר ידידות מעוניין להיכנס איתכם לעסקים - ולא בטוח שזה יהיה לטובתכם. גלו סבלנות ובגרות רגשית בעניין.

תאומים

מצב הרוח שלכם הולך ומשתפר, ואתם שמים לב שפתאום יש לכם המון חופש לבחור את מה שאתם באמת רוצים לעשות. כדאי להמשיך להשתחרר מכל הלחצים שהצטברו בזמן האחרון.

סרטן

התעלמו מהשפעות חיצוניות שמסיחות את דעתכם ממטרות שהצבתם לעצמכם. אתם מתעקשים ללכת בדרך שלכם, ובצדק - אך על דברים שפחות חשובים לכם מומלץ מאוד להתפשר.

אריה

השתמשו ביכולות שלכם כדי להציע פתרונות לבעיה מתמשכת. כדאי להרגיע את הסביבה ולחשוב מה ניתן לעשות. אל תפספסו הזדמנות לשיחה איכותית שיש לה חשיבות מכרעת עבורכם.

בתולה

הכרעה בשאלה חשובה וערכית תעסיק אתכם במהלך היום. ההתנגדות הפנימית מפריעה לכם לקבל את התשובה, אך גם זה ישתנה בקרוב. תשומת לב ומחווה של אהבה ישנו את כל התמונה.

מאזניים

אתם נכשלים שוב ושוב במשהו שאתם לא אמורים לעשות מלכתחילה. בתחומים שונים אתם אסרטיביים, ואילו בתחום האישי אתם רגישים ועדינים, ולכן קל מאוד לגרום לכם להיפגע.

עקרב

הגיבו לסימנים חיוביים מהסביבה. אל תשפילו את עצמכם או מישהו אחר רק בגלל אינטרסים. הגיע הזמן להוציא סוד מהחושך. אתם נרתעים מלדבר על מה שכואב לכם, אבל זה הדבר שיקל עליכם.

קשת

חשוב לפתוח את הלב ולנסות לרקום קשר חדש. יש לכם עבודה רבה, ועדיף לעשות אותה בליווי של אדם מבין ואוהב שיפרגן לכם תוך כדי עשייה. האמת נמצאת בהישג יד, והגיע הזמן לגלות אותה.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel