Israel Hayom

התצפיתנית סמל רוני אשל ז"ל

שרשרת הכוכב המנצנץ הפכה לכוכב של רוני

-

במשך חודש נחשבה התצפיתנית רוני אשל נעדרת עד שגופתה זוהתה. הק לטות קולה מפלישת מחבלי חמאס ליש ראל זעזעו את המדינה. כעת חוזרים הוריה, שרון ואייל, אל זיכרונות הילדה שלא תח זור: "רוני אהבה תכשיטים. באוזניים היו לה עשרה חורים בכל צד, נזם באף, טבעות על כל אצבע ושרש ראות. תמיד היא ענדה שתי שרשראות על הצוואר: את מעגל החיים ואת הכוכב - הם היו סימן ההכר שלה, והיא לא הורידה אותן מהצוואר. לפ עמים הן היו משוחררות, כל שרשרת בנפרד על הצוואר שלה, ולפעמים הן היו מס תבכות אחת בשנייה ואז היו רואים רק את התליונים של הכוכב ושל מעגל החיים. שרשרת הכוכב בלטה ונצנצה למרחוק. השרשראות תמיד היו עליה, גם באותה שבת ארורה הן היו עליה ונשארו איתה", מספרת שרון.

"במשך שבועות חיפשתי את השרשראות בכל מיני חברות תכשיטים, בסוף מצאתי. הבעלים של החברה שלח לי שני סטים במ תנה, אחד עבורי ואחד עבור הבת האמצעית שלי, יעל. כמה שרצינו אותן כדי שיישאר לנו הזיכרון מרוני, אבל אנחנו לא מסוגלות לענוד אותן, זה קשה מדי. אלו השרשראות של רוני".

שרון מוסיפה כי ליום ההולדת ה 20 של רוני, שחל ב ,4.3 החליטו במ חווה מקסימה בחברת הת כשיטים "רוזלינה" לש נות את שם שרשרת הכוכב לשרשרת רוני, "להנציח את רוני שלי ושכל אחד יוכל לקנות ולענוד את שרשרת רוני. כוכב מנצ נץ, הכוכב של רוני". כששואלים את שרון איך מתמודדים עם האובדן, היא עונה בעצב: "זה מוקדם מדי, טרי מדי. יש ימים של כעס ושל עצב, יש ימים שהגעגוע משתלט על הכל, יש ימים של הכחשה שבהם אני מדמיינת איך רוני

סוגרת 28 ימים בבסיס ותכף חוזרת הביתה. בעיקר הרבה מאוד בכי וגעגועים, אני פשוט מתגעגעת אליה. מתגעגעת ללטף לה את הלחיים הרכות שלה, לחיבוק גדול ועוטף, להתפנק איתה בחיבוקים במיטה. לבשל עבו רה את מה שהיא אוהבת. לדבר איתה, לשוחח על הצבא, על העתיד שלה. אני מתגעגעת לנוכחות שלה בבית".

האמא, שרון: "כמה שרצינו את השרשראות כדי שיישאר לנו זיכרון מרוני, אבל אנחנו לא מסוגלות לענוד אותן, זה קשה מדי.

הן של רוני"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel