Berita Harian

Sterling serlah potensi sebenar

Lebih fokus mulakan musim baharu dengan ledak dua gol

-

Manchester

Rdalam Liga Perdana Inggeris, dan memainkan peranan penting dalam kemenangan playoff Liga Juara-juara City ke atas Steaua Bucharest. “Saya menikmati permainan saya dan memenangi perlawanan, saya akan terus berusaha untuk melakukann­ya. Musim ini anda akan melihat saya bekerja lebih keras, itu sudah pasti,” kata Sterling.

Pikat Allardyce

“Saya tidak masuk ke musim ini dengan niat ingin membuktika­n sesuatu, tetapi hanya ingin memberi tumpuan penuh kepada bola sepak, itu yang paling penting.

“Orang akan bercakap, tetapi apa yang mustahak bagi saya ialah bermain dengan baik di bawah pengendali baharu dan cemerlang di sini. Saya tahu jika saya terus bekerja keras saya akan memperoleh peluang saya.”

Permulaan baik Sterling pada kempen kali ini turut menarik perhatian pengendali baharu England, Sam Allardyce yang menyenarai­kan pemain sayap itu bagi pertemuan kelayakan Piala Dunia bertemu Slovakia Ahad ini.

City, yang mendahului Liga Perdana Inggeris dengan sembilan mata daripada tiga perlawanan, akan bertemu seteru tetangga Manchester United di Old Trafford pada 10 September nanti.

 ??  ?? Sterling mudah menewaskan penjaga gol West Ham, Adrian sebelum meledak gol ketiga Man City dalam saingan EPL, minggu lalu.
Sterling mudah menewaskan penjaga gol West Ham, Adrian sebelum meledak gol ketiga Man City dalam saingan EPL, minggu lalu.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia