Berita Harian

Borak pasal bisnes, mem

-

LAzleen: Saya akan mencari masa untuk melepak bersama-sama mereka. Wirdalina: Berniaga dalam talian kena komited. ima wanita muda ini mempunyai latar belakang berbeza, namun satu persamaan yang ada dalam diri masingmasi­ng menjadikan persahabat­an mereka lebih akrab sejak enam tahun lalu.

Shera Samsudin,

Aslinda Amir, Wirdalina Tauhed, Azleen Khamis dan Fathimah Azzahra Ahmad sama-sama terbabit di dalam perniagaan produk kecantikan online yang membantu menjana pendapatan bulanan.

Justeru, sekurangku­rangnya dua minggu sekali, semuanya akan meluangkan masa bertemu di kafe di KLPAC untuk membincang­kan mengenai perkembang­an diri masing-masing

Berbeza dengan pelakon yang sedang meningkat naik, Azzahra berkata, status bujang bukan menjadi penghalang baginya untuk bersama-sama melepak dengan ibu-ibu glamor yang sentiasa membantu berkongsi pelbagai tip kecantikan.

“Saya seorang saja yang belum berkahwin namun mereka tidak lokek berkongsi tip kesihatan, kecantikan dan resipi terkini untuk dicuba.

“Saya amat bertuah kerana Shera yang juga pengasas produk kecantikan banyak membantu menyediaka­n tajaan pakaian untuk sesi penggambar­an,” katanya.

Cari masa bertemu, bertanya khabar

Bagi Fathimah Azzahra, beliau yang juga ingin menjinakka­n diri dalam bidang perniagaan, berkata semua rakan-rakannya memiliki aura positif, malah sentiasa membantu memberikan dorongan untuk mengembang­kan kerjaya dalam dunia hiburan tanah air.

“Apabila tiada sesi penggambar­an atau kurang sibuk, saya akan meluangkan masa untuk bertanya khabar sambil melepak bersama-sama.

“Selalunya sesi lepak Aslinda: Persahabat­an ini banyak membantu memberi peluang untuk memajukan diri. Fathimah: Tiap kali melepak, mereka tidak lokek berkongsi tip kesihatan, kecantikan dan resipi. Shera: Hubungan kami amat akrab dan saling membantu antara satu sama lain.

 ?? [ FOTO ??
[ FOTO
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia