Berita Harian

Semua dalam satu

Kaya dengan antioksida­n Tiga pilihan gaya

-

pesona bedak padat

New Lightful CSPF 50/PA membuatkan si gadis boleh menyapu bedak bila-bila masa dengan langkah mudah.

Dengan saiznya yang mudah dipegang, bedak padat dengan span kusyen membuatkan sapuan bedak bertambah mudah, mengekalka­n keserian wajah.

Teknologi inovatif itu mempunyai lima pilihan warna daripada skala cerah hingga sederhana, memudahkan sesiapa saja menambah bedak di muka.

Ia turut mempunyai cecair dengan kemasan satin semula jadi, membuatkan muka tetap berseri.

Boleh juga didapati dengan pek isian semula dan berus duo fiber.

yang mengingink­an produk organik berteknolo­gi tinggi, The Estelle & Thild Biodefense mungkin pilihan tepatkeran­akayadenga­n antioksida­n, sekali gus menjadikan kulit mulus, muda dan bersinar.

Dengan kebaikan rumusanpat­imawardida­lam produk itu, ia memberikan kelembapan kulit dan memelihara keanjalan kulit.

Kaya dengan antioksida­n dan vitamin E, C dan A serta tinggi karotin-b, keberkesan­an terhadap kulit, pasti terserlah. Begitu juga ekstrak blueberry, membaiki radikal dan kerosakan sel kulit manakala teh putih pula melindungi sel kulit.

wanita mengenakan­mekap untuk kelihatan segar dan menyembuny­ikan kelesuan kulit.

Apakatacub­a Erborian PP-BB-CC Cremes untuk mencipta kemasan dan gaya kosmopolit­an yang diingini. Ada tiga pilihan iaitu gaya Seoul, kelihatan cantik bagaikan porselin; Gaya Paris untuk tampak - semula jadi, licin berseri dan yang ketiganya, Gaya New York yang menonjolka­n imej canggih, dengan liputan bedak padat sempurna.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia