Berita Harian

TV Hari Ini

-

TELEMOVIE

Maya yang mewarisi kuasa ajaib daripada bapanya, lelaki yang satu masa dulu dikenali sebagai Putra Man. Lelaki itu menggunaka­n kuasa yang ada pada dirinya untuk menolong orang teraniaya. Maya diambil bekerja di sebuah syarikat kewangan milik Datuk Rashid. Ramai pelanggan mengadu duit mereka hilang dalam akaun simpanan diuruskan oleh syarikat itu.

TV2, 12.30 tengah malam Pelakon: Pekin Iberahim, Datuk Jalaluddin Hassan, Kilafairy

AKASIA Sarah selalu mengelak untuk menjawab soalan mengenai tempat kerjanya itu.

TV3, 6.58 petang

Pelakon: Zamarul Hisham, Izara Aishah, Shah Jaszle, Raja Ilya, Wan Nur Azlin

PEARL SCREEN

Chiang Tin Sang berusaha untuk bersekutu dengan San Luen sementara mencari pengganti ketua cawangan untuk Causeway Bay, iaitu jawatan yang pernah dipegang oleh Bee. Antara calon yang paling sesuai untuk jawatan itu ialah Ho Nam kerana dia amat dipercayai oleh Bee. Namun, persaingan tercetus apabila Tai Fei ingin memegang jawatan berkenaan.

TV3, 10 malam

Pelakon: Ekin Cheng, Jordan Chan, Gigi Lai, Anthony Wong Chau-sang, Chingmy Yau

LAYAR9

terpaksa menerima hakikat isterinya, Thia, menyambung pengajian di Korea. Ketika berada di negara itu bersama isterinya, Adrie bertemu Murni yang kemudian mengajarny­a menguasai bahasa Korea.

Gadis itu juga ingin mengubah penampilan Adrie mengikut gaya jejaka negara berkenaan. Namun, hubungan kedua-dua rakan itu menyebabka­n Thia cemburu, yang seterusnya menimbulka­n konflik antara pasangan suamiister­i terbabit.

TV9, 9.32 malam

Pelakon: Saharul Ridzwan, Uqasha Senrose, Nad Zainal

bual bicara yang bersiaran selama sejam yang akan membincang­kan pelbagai topik berkaitan hal ehwal agama.

TV Alhijrah, 10.30 malam Marina bersandira­wa di hadapan Iskandar untuk melindungi rancangan jahatnya. Dahlia yang terlalu hancur hatinya kerana Nazri pula membongkar­kan rahsia yang disimpanny­a selama ini kepada Fuad. Sementara itu, Nazri akan berjumpa dengan Zurin atau Sheila buat kali pertama.

Astro Prima, 6 petang Pelakon: Fasha Sanda, Nazim Othman, Jasmin Hamid, Datuk Eizlan Yusof, Dian P Ramlee

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia