Berita Harian

Istimewa hari Jumaat

-

9.15 pagi Topik Jumaat Program membincang­kan isu semasa dan mengupas dari perspektif Islam bersama tokoh terkenal, Sheikh Nuruddin Marbu al-banjari. Diterbitka­n oleh Mohd Erwan Johari.

10.15 pagi Tarbiah

Program bersama Prof Madya Dr Khalif Muammar A Harris yang akan mengulas kekeliruan dan salah faham umat mengenai banyak perkara. Diterbitka­n oleh Fairuz Noordin.

12.30 tengah hari

Sains dan Islam

Slot bersama Ketua Pengarah IKIM, Prof Datuk Dr Azizan Baharuddin, membicarak­an secara ilmiah pandangan alam Islami mencakupi konsep sains dalam Islam. Diterbitka­n oleh Fairuz Noordin. 3.15 petang Prihatin Program pertubuhan bukan kerajaan dan universiti berkongsi pengalaman menjalanka­n aktiviti amal dan kemanusiaa­n. Diterbitka­n oleh Norhayati Paradi.

5.15 petang Usrah Nurani Program bersifat kekeluarga­an bersama naqib, Ustaz Ebit Lew dengan ahli usrah daripada kalangan selebriti, artis atau mereka yang menjadi tumpuan masyarakat. Diterbitka­n oleh Norhayati Paradi.

10.15 malam Dari Hati Program remaja bersama kaunselor bertauliah, Mohd Ikhram Hussin. Pendengar boleh memberi komentar di talian 03-62051500 atau di http://facebook.com/ikim.fm, SMS, Twitter dan Instagram IKIMFM. Diterbitka­n oleh Mohd Faiz Othman.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia