Berita Harian

TV Hari Ini

-

Mereka yang berani berkata demikian, termasuk Miley Cyrus, dikhabarka­n tidak menyenangi kelancanga­n mulut Trump berhubung pelbagai isu, selain rata-rata memberi sokongan penuh terhadap pencabarny­a, Hillary Clinton, 68.

Menerusi beberapa muat naik status di laman sosial sebelum ini, penyanyi lagu

itu berulang kali menegaskan Trump sebagai individu yang bahaya, selain memanggiln­ya dengan gelaran lucah.

Kebencian memuncak

Kebencian terhadap calon Parti Republikan itu dilihat terus memuncak hingga sampai satu tahap Cyrus sanggup keluar dari AS andainya Trump menang.

Kini, mungkin Cyrus yang juga juri musim terkini perlu mengemaska­n SAMARINDA

Polis percaya ada dalang yang merancang pembunuhan dengan niat menjatuhka­n atau mendapatka­n kuasa Garuda

Global. Sementara itu, Umairah masih trauma dengan kematian adiknya.

TV3, 10 malam Pelakon: Amar Asyraf, Octovia Manrose,

Lufya, Shah Iskandar IRIS

Hari ini ialah hari jadi Bibi. Begitupun, semua orang hairan dengan sikap Bibi yang dingin apabila Isma, Liyana dan Man Fly mengucapka­n selamat hari jadi kepadanya. Mengapakah Bibi bersikap begitu?

TV3, 6.30 petang Pelakon: Rita Rudaini, Erry Putra, Alif Yasraf, Habil Lutfilah, Syainie Aida pangsapuri. Mereka berusaha untuk mencapai kepuasan dalam kehidupan masing-masing.

ntv7, 1.30 petang

Pelakon: Liu Tao,

Wang Zi Wen, Andy Yang Zi, Jiang Xin, Bridgette Qiao Xin Pelajar kolej, Zhao Mosheng, tertarik dengan seorang penuntut jurusan undang-undang yang berbakat di Universiti C, He Yichen. Dia seorang yang menarik dan ceria. Mosheng mula mengekori dan menghendap Yichen. Secara tidak sengaja, cinta mereka berputik.

Luna Elvira ialah gadis naif daripada sebuah keluarga sederhana. Sejak kecil, Luna menjadi saksi sikap kejam bapanya. Selepas tamat belajar, Luna membantu ibunya menjual nasi lemak dan bertemu jodoh dengan ahli perniagaan produk kecantikan, Fattah. Kehadiran pemuda itu menjadikan hidup Luna sekeluarga senang dan bahagia. Lama-kelamaan, Fattah menunjukka­n belangnya apabila dia juga ialah lelaki Aman ialah suami yang bertanggun­gjawab, ayah yang penyabar dan anak yang baik terhadap kedua-dua orang tuanya. Namun akibat sifat tamak, Aman akhirnya berhadapan dengan hukuman.

Astro Prima, 10 malam Pelakon: Mior Hashim Manap, Aman Graseka,

Suriati Baharom, Norlia Ghani

 ??  ?? Wrecking Ball The Voice
Wrecking Ball The Voice
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia