Berita Harian

Sanggup jadi penagih untuk kurus, cantik

- Raja Nurfatimah Mawar Mohamed

Melihat pelakon wanita ini dahulu, banyak betul perbezaann­ya dengan hari ini. Jika dulu, tubuhnya agak berisi, sekilas lihat seperti orang sudah berkahwin.

Bagaimanap­un, si pelakon berubah dalam sekelip mata apabila potongan badannya semakin langsing. Biasalah, menjadi selebriti kena bijak menjaga penampilan diri.

Raja tidak mahu berfikir bukan-bukan kerana Raja tengok ramai rakan artis yang sanggup ikat perut dan berdiet untuk kekal langsing. Ada yang makan salad dan minum air kosong berbulan-bulan lamanya. Memang kurus kering.

Bagaimanap­un, seorang teman artis membisikka­n kepada Raja, si artis ini mengakui mengambil dadah untuk menguruska­n badan. Apabila badan cantik, saham pun melonjak tinggi. Hmmm...

Pernah ‘lalok’

rajamawar@bh.com.my

Aktres popular, Maya Karin bakal berganding­an dengan bintang terkenal Indonesia, Dian Sastroward­oyo dalam filem arahan Syamsul Yusof.

kesinambun­gan filem yang mencetus fenomena baharu dalam dunia perfileman Malaysia apabila menjadi produksi tempatan terlaris dengan kutipan RM19 juta selama 49 hari tayangan.

Kekuatan filem bergenre seram Islamik itu juga melayakkan­nya diangkat sebagai Filem Nasional

Terbaik pada Festival Filem Malaysia Ke-28, tahun lalu.

Selain itu, terbitan Skop Production Sdn Bhd turut mengunggul­i kategori lain seperti Pengarah Filem Terbaik

Raja tidak terkejut dengan cerita ini. Raja sudah dapat agak kerana beberapa kawan Raja pernah ternampak si artis ini lalok ketika menyertai satu acara. Cara percakapan­nya yang merapu hingga orang sekeliling sudah dapat menangkap, artis ini tengah ‘lalok’.

Apalah nak jadi dengan artis ini? Orangnya cantik, keluargany­a pun baik-baik tetapi jadi penagih. Khabarnya, si artis ini mula menyentuh dadah ketika berkawan dengan seorang pelakon lelaki dulu.

Kalau tengok muka pelakon lelaki ini kita sudah dapat mengagak tindak-tanduknya. Sekarang Raja tengok artis lelaki ini sudah seperti penagih. Jangan kena tangkap sudahlah... dilakukan apabila wakil Skop berada di Jakarta bertemu dengannya. Selain Maya dan Dian, turut dibintangi Mawi, Datuk Rahim Razali, Nasir Bilal Khan serta Fizz Fairuz. Penggambar­annya dijangka bermula pada 15

Mac ini selama dua bulan.

Konflik lebih hebat

“Kos penerbitan filem ini agak tinggi iaitu RM2.5 juta kerana membabitka­n banyak lokasi di luar Kuala Lumpur,” katanya.

Khabarnya, bakal melalui konflik hebat apabila Ustaz Adam lakonan Syamsul berdepan dengan pelbagai ujian. Syabas Datuk dan Syamsul... Raja yakin dengan sentuhan Syamsul yang tidak pernah kecundang.

 ??  ?? Dian Sastroward­oyo Munafik 2, Munafik Munafik 2 Munafik Munafik Munafik 2. Munafik 2 Munafik Munafik 2 Munafik 2 RAJA: Tak baik Jep Sepahtu dan Sari Yanti layan wartawan acuh tak acuh. Kalau tidak suka pun, tak salah maniskan sikit muka. Hmmm..
Dian Sastroward­oyo Munafik 2, Munafik Munafik 2 Munafik Munafik Munafik 2. Munafik 2 Munafik Munafik 2 Munafik 2 RAJA: Tak baik Jep Sepahtu dan Sari Yanti layan wartawan acuh tak acuh. Kalau tidak suka pun, tak salah maniskan sikit muka. Hmmm..

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia