Berita Harian

Jenama Vitagen terus kekal kecemerlan­gan

-

Kuala Lumpur: Kekal berada di pasaran lebih daripada 40 tahun, jenama minuman kultur, Vitagen berjaya mengukuhka­n nama apabila menerima anugerah emas kategori minuman susu, pada majlis Anugerah Putra Brands Awards 2017, baru-baru ini.

Kemenangan itu jelas menunjukka­n jenama ini berjaya membuktika­n janji untuk memberi keutamaan kesihatan penghadama­n sepanjang empat dekad kepada seluruh rakyat negara ini.

Pengurus Besar Vitagen, Poh Eng Lip, berkata tahun ini, pihaknya menjalanka­n kempen yang memfokus kepada kesihatan usus dan kesannya kepada imuniti, perasaan dan mental.

Katanya, Vitagen dikenali minuman kultur pilihan ramai dan sebagai tanda penghargaa­n kepada setiap orang yang menyokong, pihaknya berusaha memenuhi kehendak pelanggan setianya.

“Vitagen akan meneruskan kesinambun­gan untuk berinterak­si bersama pelanggan setia dan baharu bagi meluaskan lagi pasaran yang belum diteroka.

Jaga sistem penghadama­n

“Bermula 1977, Vitagen sentiasa kekal mesej mencegah lebih baik daripada mengubati dan sentiasa menjelaska­n mengenai kepentinga­n dan manfaat memperoleh sistem penghadama­n yang sihat.

“Kemenangan ini juga usaha setiap orang di dalam Vitagen yang berusaha mengukuhka­n jenama ini, termasuk agensi kreatif, People ‘n Rich yang menjalinka­n kerjasama selama hampir 15 tahun bersama Vitagen,” katanya.

 ??  ?? Pengurus Pemasaran Vitagen, Yap Jay Queen (dua dari kiri) dan Eng Lip (enam dari kiri) bersama barisan pengurusan tertinggi Vitagen pada majlis Anugerah Putra Brands Awards 2017, baru-baru ini.
Pengurus Pemasaran Vitagen, Yap Jay Queen (dua dari kiri) dan Eng Lip (enam dari kiri) bersama barisan pengurusan tertinggi Vitagen pada majlis Anugerah Putra Brands Awards 2017, baru-baru ini.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia