Berita Harian

Fattah dengan peminat?

-

bergambar dengan Fattah.

Nak dijadikan cerita, nasib mereka agak baik kerana secara kebetulan, Fattah muncul di kafenya. Ketika itu, Fattah baru balik dari gimnasium berdekatan.

Tentulah masing-masing teruja apabila melihat kelibat Fattah. Tidak sia-sia mereka datang dari jauh. Kalau boleh nak sangat bergambar sekeping dua dengan aktor pujaan ramai itu.

Angkat kaki

Bagaimanap­un, keterujaan masingmasi­ng bagai direntap apabila

Fattah dikatakan tidak melayani sapaan mereka. Lebih membuat mereka kecil hati apabila Fattah difahamkan terus angkat kaki.

Khabarnya, kenamaan itu dan kakitangan­nya kecewa dengan sikap ditunjukka­n Fattah. Jika sibuk dan terburu-buru mengejar waktu, takkan seminit pun tidak boleh diluangkan untuk menyapa peminat yang datang dari jauh?

Khabarnya, pandangan mereka terhadap Fattah juga sudah berubah garagara insiden berkenaan. Mereka fikir Fattah sombong dan berlagak orangnya.

Aduhai, apa lagi nak dikata?

Raja pun sudah agak lama tidak bertemu dengan Fattah, jadi tidak tahulah sama ada pelakon itu sudah berubah atau masih sama seperti Raja kenal dulu. Entahlah.

Apa pun, kita jangan terus membuat tuduhan, mungkin ketika itu, Fattah memang dalam keadaan terburubur­u dan tidak perasan ada peminat memanggiln­ya. Kadang kala apabila kita dalam keadaan sedemikian, orang panggil pun kita tidak dengar.

Raja percaya, mustahil Fattah nak buat perangai dan tunjuk lagak di kafe miliknya sendiri. Bukankah kafe itu tempatnya mencari rezeki!

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia