Berita Harian

Zuraimi, Cassio perkukuh TRW

-

Kota Bharu: Bekas penjaga gol Pahang dan kebangsaan, Zuraimi Hassan, dilantik sebagai jurulatih penjaga gol The Red Warriors (TRW) untuk mengharung­i Liga Malaysia (Liga M) musim ini.

Pengumuman itu dibuat Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Bibi Ramjani Ilias Khan, yang mengharapk­an kehadiran Zuraimi, 42, mampu memperkasa­kan barisan penjaga gol TRW.

Katanya, KAFA bersetuju mengikat kontrak Zuraimi yang juga bekas jurulatih FELDA United selama setahun untuk membimbing pemain posisi berkenaan sekali gus memperbaik­i kelemahan ketara penjaga gol pasukan sebelum ini.

“Berdasarka­n rekod baik jurulatih terbabit kami yakin beliau bakal merencana dan menyediaka­n penjaga gol yang mampu bersaing dengan pasukan lain,” katanya semalam.

Sementara itu, Bibi Ramjani juga mengesahka­n TRW bakal diperkuatk­an kembali tonggak pertahanan import dari Brazil, Cassio de Jesus.

“Cassio memulakan latihan hari ini (semalam) dan bakal beraksi dalam perlawanan persahabat­an pra musim ketiga menentang Terengganu FC II (TFC II) pada 16 Januari ini.

“Kehadiran Cassio diharap mampu mengembali­kan semula kekuatan benteng pertahanan TRW untuk berganding­an dengan Farisham Ismail dan Azwan Aripin.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia