Berita Harian

Permintaan bersemuka tak dilayan

-

tunggal dalam keluarga itu berkata, dia pernah menghubung­i pihak berkenaan untuk bertanya mengenai tindakanny­a itu, tetapi dia hanya menganggap ia perkara biasa.

“Bagi saya, itu bukan perkara biasa. Gambar saya dalam laman Instagram diserang netizen dengan kata-kata kesat yang sangat melukakan hati. Saya tertekan. Saya tidak pernah berjumpa dengan manusia seperti ini dalam hidup.

“Saya juga pernah menghantar mesej kepada seorang finalis untuk menyelesai­kan perkara ini, tetapi tidak dilayan. “Saya minta mahu bersemuka dengan mereka, tetapi akhirnya masing-masing diam begitu sahaja. Kenapa takut mahu bersemuka?” katanya yang kini diuruskan kerjaya seni oleh syarikat pengurusan, Mask Team.

Rezeki dalam seni

Gadis kelahiran Kuala Lumpur itu berkata, biarpun teraniaya dengan fitnah, berkat kesabarann­ya, rezeki seni semakin melimpah ruah.

“Saya bersyukur apabila diberi peluang sebagai hos E-show di TV3. Untuk tugasan pertama, saya diberi kepercayaa­n mengendali­kan acara permaidani merah dan cerita di sebalik tabir untuk Anugerah Juara

Lagu Ke-33, baru-baru ini.

“Insya-allah, saya akan memulakan kerjaya sebagai pelakon, Mac ini. Saya ditawarkan watak pembantu dalam drama bersiri,

“Bagi saya, biarlah memulakan langkah dengan watak pembantu terlebih dulu.

Saya belum ada pengalaman berlakon, jadi biarlah saya kayuh secara perlahanla­han,” katanya yang kini sibuk menyertai uji bakat drama.

 ??  ?? Sara Sajeeda.
Sara Sajeeda.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia