Berita Harian

Tawaran istimewa

-

beramah mesra bersama karakter, kanak-kanak berpeluang mengumpul setem bagi buku My Little Adventure Passport yang diberikan kepada mereka pada permulaan kempen.

Jika berjaya mengumpul 11 setem daripada 22 bengkel berbeza dan satu daripada acara ramah mesra dalam satu buku, berpeluang memenangi hadiah misteri.

Pada masa sama, pengunjung dapat membeli persiapan raya di gerai disediakan seperti pakaian tradisiona­l, hamper, biskut, malah barang untuk dekorasi serta kraf.

Terdapat banyak kedai berjenama yang memenuhi keperluan pengunjung di pusat membeli-belah seperti Zoria, Miss Selfridge, Calvin Klein, Carlo Rino, Hush Puppies, Lacoste, Burton, Under Armour, Ecco dan banyak lagi.

Selepas seharian berbelanja, pengunjung boleh berbuka puasa di restoran halal seperti Dubuyo, The Manhattan Fish Market, Seoul Garden Hot Pot, 4 Fingers, Absolute Thai Street Food dan banyak lagi.

Tidak lengkap menikmati hidangan tanpa pencuci mulut, kunjungila­h Dip N Dip, Baskin Robbins, Haagen Dazs dan banyak lagi.

Tebus hadiah

Lebih menyeronok­kan, pengunjung dapat menebus hadiah jika membeli-belah pada 3 Mei hingga 9 Jun, dengan berbelanja sekurang-kurangnya RM200 (RM100 untuk pemegang kad kredit HSBC ) dalam dua resit untuk menebus paket cenderahat­i Aidilfitri.

Pengunjung yang berbelanja RM600 (RM500 bagi kad kredit HSBC ) untuk lebih lima resit akan mendapat set mangkuk kaca eksklusif.

Pengunjung juga berpeluang menebus beg Universal Traveller apabila berbelanja sebanyak RM1,500 (RM1,400 untuk pemegang kad kredit HSBC) maksimum enam resit.

Sunway Velocity Mall turut menganjurk­an kempen Feeding Families sepanjang musim ini, bagi membantu keluarga kurang berkemampu­an.

Bawalah keluarga bersama pada hujung minggu dan cuti sekolah, untuk mencipta memori indah di Sunway Velocity Mall.

 ??  ?? Hiasan bunga bougainvil­la menghiasi pekarangan Sunway Velocity Mall. seperti Ejen Ali, Boboiboy dan Sesame Street.
Hiasan bunga bougainvil­la menghiasi pekarangan Sunway Velocity Mall. seperti Ejen Ali, Boboiboy dan Sesame Street.
 ??  ?? Kanak-kanak berpeluang bertemu karakter televisyen terkenal
Kanak-kanak berpeluang bertemu karakter televisyen terkenal
 ??  ??
 ??  ?? Pelbagai pilihan pakaian tradisiona­l turut dijual.
Pelbagai pilihan pakaian tradisiona­l turut dijual.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia