Berita Harian

Dua episod raya temui penonton

-

itu, bercerita mengenai rakaman program Rumah Terbuka Melodi Raya 2019 yang diadakan di Genting Highlands, baru-baru ini, Michelle berkata persembaha­nnya dianggap unik kali ini.

Episod pertama akan disiarkan pada 9 Jun, diikuti episod kedua seminggu kemudian. Masih disiarkan pada 12 tengah hari, Janna

Nick dan Ajak diberikan tugas sebagai pengendali episod pertama. Episod kedua pula dihoskan Awal Ashaari dan pengacara jemputan, Nora Danish.

“Istimewany­a kali ini, seramai 300 jemputan, termasuk artis bermalam di sana untuk sama-sama menjayakan rakaman. Seramai 25 penyanyi pula menjayakan persembaha­n, antaranya Datuk Hattan, Ziana Zain, Ernie Zakri, Syamel, Hael Husaini,

Siti Sarah, Maya Karin, Jaclyn Victor, Hafiz Suip, Amelina, Amy Mastura dan Sufian Suhaimi.

“Riuh satu dewan apabila artis jemputan bertuah berpeluang untuk memutar Wheel of Fortune dan menang hadiah menarik. Episod dua pula semestinya meriah dengan gelagat pengacara yang sempat usik-mengusik artis jemputan dalam segmen Sambung Lirik Lagu Raya Challenge,” katanya.

Puji kredibilit­i Ajak, Janna

Melihat gandingan hos Ajak dan Janna, Michelle akui, secara peribadi dia menyenangi kedua-duanya.

“Kami sudah seperti sebuah keluarga yang berusaha kuat secara bersama-sama untuk terus mengekalka­n DNA Melodi. Pihak pengurusan dan produksi juga yakin dengan kebolehan serta kemampuan mereka.

“Malah, kami puji kredibilit­i Ajak dan Janna yang sentiasa menarik perhatian ramai dengan gaya penyampaia­n bersahaja mereka dan sentiasa ‘cool’.

“Paling penting adalah komitmen dan kesungguha­n mereka sebagai pengacara Melodi,” katanya yang berkhidmat dengan Rangkaian Televisyen Media Prima sejak 2004 dan pernah menerbitka­n program

Yeke serta Rojak.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia