Berita Harian

Temui sempurna

-

Terlalu sukar buat penyanyi dan pelakon cantik, Azira Shafinaz Ramlan, 28, meletakkan titik noktah dalam hubungan cinta selama enam tahun bersama ahli perniagaan dikenali sebagai Yasser Khan.

Biarpun pernah diuji dengan perpisahan selama enam bulan, tahun lalu, anggota kumpulan De Fam itu memilih untuk kembali ke pangkuan kekasihnya sebelum Ramadan lalu.

Cinta boleh datang dan pergi, tetapi bintang

dan itu tidak mampu menyembuny­ikan hakikat jejaka berasal dari Sarawak berkenaan mempunyai keistimewa­an yang tidak dimiliki lelaki lain.

Sambil merenung jauh, Azira mengakui: “Yasser terlalu istimewa buat saya. Dan, saya tidak menemui keistimewa­annya itu pada lelaki lain yang pernah dikenali.

“Jujurnya, saya mempunyai ramai kawan lelaki, tetapi cara dan pemikiran Yasser sangat berbeza. Dia mampu mengubah diri saya menjadi lebih baik. Yasser sangat memahami, tidak cemburu buta dan berfikiran matang. Paling penting, dia mementingk­an agama. Dia selalu menekankan mengenai solat dan mampu membimbing saya ke arah kebaikan.

“Saya selalu katakan pada kawan-kawan, saya mahukan ‘imam’ yang sempurna seperti Yasser

keluarga dan kekasihnya jika mahu berkahwin. Saya tidak mahu lelaki yang hanya memandang kesempurna­an luaran, tetapi gagal membentuk saya.

“Saya tidak pernah menemui lelaki yang ikhlas menyayangi saya seperti Yasser. Biarpun hubungan panjang selama enam tahun ini pernah diuji dengan perpisahan,

Yasser tidak berputus asa memujuk dan memperbaik­i kelemahan yang ada.” bersama

untuk menziarahi pusara arwah datuk serta neneknya

di TV9 itu kembali menjadi sebutan menerusi drama Pia pada Ramadan lalu.

 ?? [ FOTO HALIMATON SAADIAH SULAIMAN/BH ] ?? Tapi Benci Karamel Married Mr Donat
[ FOTO HALIMATON SAADIAH SULAIMAN/BH ] Tapi Benci Karamel Married Mr Donat

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia