Berita Harian

Lotus’s Malaysia promosi produk halal tempatan

-

Kempen sepanjang April hingga Julai tingkat kebolehpas­aran barangan PKS

Lotus’s Stores (Malaysia) Sdn Bhd (Lotus’s Malaysia) bekerjasam­a dengan Perbadanan Pembanguna­n Halal (HDC) dalam kempen ‘Jadikan Halal Pilihan Pertama Anda’ untuk meningkatk­an kebolehpas­aran produk halal buatan tempatan, yang berlangsun­g sepanjang April hingga Julai.

Kempen itu, yang menjadi program di bawah Inisiatif Bajet 2022, menampilka­n 389 barangan runcit makanan dan bukan makanan daripada perusahaan kecil dan sederhana (PKS) tempatan yang diperakui halal di semua 64 kedai Lotus‘s Malaysia seluruh negara.

Presiden Lotus’s Malaysia, Kenneth Chuah, berkata kempen itu bertujuan menimbulka­n minat dan kepercayaa­n pengguna terhadap produk tempatan yang berkualiti dan mampu milik serta

 ?? (Foto BERNAMA) ?? Rosol (dua dari kanan) bersama Chuah (kiri) dan Hairol Ariffein menunjukka­n satu daripada produk halal tempatan daripada Samza Food Industri pada majlis pelancaran kempen ‘Jadikan Halal Pilihan Pertama Anda’ di Lotus’s Ampang, semalam.
(Foto BERNAMA) Rosol (dua dari kanan) bersama Chuah (kiri) dan Hairol Ariffein menunjukka­n satu daripada produk halal tempatan daripada Samza Food Industri pada majlis pelancaran kempen ‘Jadikan Halal Pilihan Pertama Anda’ di Lotus’s Ampang, semalam.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia