Berita Harian

Penantian 18 tahun berakhir

SMK USJ13 layak sertai Pertanding­an Bola Sepak Piala Datuk Mokhtar Dahari

- Oleh Maria Uffa Zulkafeli

l

Pdikuasai sekolah-sekolah dari Shah Alam.

“Kejayaan ini sekali gus melayakkan pasukan kami memasuki Pertanding­an Bola Sepak Piala Datuk Mokhtar Dahari yang mengumpulk­an semua juara daerah dari seluruh Selangor,” katanya kepada BH Minda, baru-baru ini. fokus sepenuhnya sepanjang menjalani latihan, sekali gus meningkatk­an persaingan antara sesama mereka untuk merebut tempat kesebelasa­n utama pasukan elit sekolah.

“Selain itu, pasukan bola sepak sekolah ini turut membina keserasian sejak berada di Tingkatan Satu dengan mengamalka­n simple football, kerap bermain futsal dan mendapat sokongan daripada semua pihak. kan sokongan supaya terus melakar kejayaan pada masa akan datang.

Katanya, selain sokongan pihak sekolah, kejayaan pasukan itu turut didorong oleh komitmen Persatuan Ibu bapa dan Guru (PIBG) yang sentiasa memberi sokongan tidak berbelah bahagi.

“Saya berharap pasukan ini terus maju jaya pada masa hadapan dengan ahlinya perlu memberikan komitmen penuh terutama ketika latihan dan pertanding­an sebenar,” katanya.

 ??  ?? Puan Mazni bersama-sama dengan pasukan bola sepak SMK USJ13 selepas meraih kejuaraan.
Puan Mazni bersama-sama dengan pasukan bola sepak SMK USJ13 selepas meraih kejuaraan.
 ??  ?? Pasukan bola sepak SMK USJ 13 kelihatan gembira selepas meraih kejuaraan dalam Kejohanan Bola Sepak MSSD Petaling Perdana.
Pasukan bola sepak SMK USJ 13 kelihatan gembira selepas meraih kejuaraan dalam Kejohanan Bola Sepak MSSD Petaling Perdana.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia