NATALIE PRABHA

EH (Malaysia) - - JURNAL CANTIK -

Siapa yang memberi inspirasi

untuk anda menjadi model? My late brother. Dia yang menggalakk­an saya untuk menjadi fearless, kerana modelling adalah satu bidang yang saya tidak terfikir untuk ceburi. Jadi saya mengambil peluang ini, dan saya agak menyukainy­a sekarang. Jika bukan menjadi peragawati, apakah profesion anda hari ini? A nutritioni­st. Saya memang gemarkan makanan dan nutrisi dalam pemakanan itu. Saya pernah belajar tentang nutrisi dan mikrobiolo­gi.

Adakah persepsi anda pada industri peragaan ini berubah selepas anda terlibat di dalam

industri ini? Sebelum ini saya sangka bidang peragaan adalah sesuatu yang glamor, mudah dengan hanya peragakan baju sahaja. Tapi ia sebenarnya memerlukan praktis dan kerja keras ia juga memenatkan mental dan fizikal. Tapi apa-apa pekerjaan pun memang memerlukan kerja keras, I mean no pain no gain right?

Apa yang anda lakukan apabila

‘o duty’? Tidur. Dan saya suka memasak, jadi saya akan bereksperi­men mencuba menu baru. Apakah senaman yang anda lakukan untuk kekal kurus? Saya tidak berapa suka bersenam, tapi saya lakukan banyak stretching seperti yoga. Dan saya juga seorang vegan, jadi agak mudah untuk menjaga diet.

SCHWARZKOP­F PROFESSION­AL OSIS Play Tough RM58

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia

© PressReader. All rights reserved.