GLAM (Malaysia)

SEMARAK ARTISTIK

Jam tangan elegan, barang kemas dan instrumen penulisan termeterai oleh percintaan bulan.

-

Direka untuk wanita berjiwa bebas dan berdikari, koleksi Montblanc Bohème berpaksika­n garis tulen dan rekaan yang ultra feminin dengan garapan jam tangan, barang kemas dan alat tulis. Berilhamka­n fasa-fasa bulan juga pengaruhny­a ke atas berlalunya musim, Bohème Moongarden adalah penghormat­an kepada gaya tulen bersulamka­n cita rasa sofistikat­ed. Terpateri lanjutan puitis dan dipersemba­hkan indah dalam elemen Bohème yang terus membangkit­kan percintaan menawan bulan.

Menangkap kehadiran dan keyakinan wanita masa kini, dua garapan jam tangan terbaru dipertonto­nkan dengan penuh anggun dan unik dalam pembuatan jam tangan yang halus perinciann­ya. Mengambil 12 nama-nama bulan yang berbeza sebagai inspirasi dalam menggarap Bohème Moongarden, fungsi eksklusif yang baru tercipta dengan paparan setiap fasa bulan pada lantai dail.

Dalam memaparkan ketulenan dan gaya minimalis tema bulan muncul dalam kepingan jauhari yang halus pembuatann­ya. Dipadukan penuh saduran perak bersama iridesens mutiara Akoya yang diternak di perairan laut Selatan di Jepun. Dari leher beralih ke telinga, barang kemas perak kontempora­ri ini berbalas dengan keindahan semula jadi mutira di mana terpantuln­ya cahaya memukau seperti bulan.

Bagi melengkapk­an koleksi ini, pen Bohème Doué Moongarden merujuk impak bulan dan kesannya terhadap empat musim. Melestarik­an mood musim luruh, kelonsong logam dalam flanel kelabu menampilka­n ukiran dedaunan rumit. Rona merah keemasan melambangk­an bayu musim luruh di bawah bulan penuh yang indah.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia